بستری شدن مادر عمو پورنگ داریوش فرضیایی + عیادت عمو پورنگ از مادرش

بستری شدن مادر عموررنگ داریوش فرضیایی در بیمارستان که مادر عموپورنگ به دلیل نارسایی قلبی در بیمارستان بستری شده است و حال عمومی ایشان نیز خوب گزارش  شده است.


داریوش فرضیایی در مرداد سال 52 در تهران متولد شد و علاقه خاصی به خانواده خود دارد.او در سال 93 پدر خود را ازدست داد و با مادر خود زندگی می کند. 
او که با گزارشگری رادیو ، وارد رسانه ملی شد و توانست در عرصه اجرای برنامه های کودک ، لحظات خوشی را برای کودکان به ارمغان بیاورد. 

بستری شدن مادر عمو پرونگ در بیمارستان

عموپورنگ در آخرین پست اینستاگرامیش تصویری منتشر کرد که به عیادت مادرش به بیمارستان رفته و در این پست برای همه مادران بیمار آرزوی سلامتی کرد. 
داریوش فرضیایی نوشت: “مادر یعنی همه اعتبارو من تمام اعتبارم را مدیون مادر هستم کسی که وجودش خیر و برکت زندگی ام هست.به تو افتخار می کنم مادر که این چنین دلنشین و مهربانی تا جاییکه همه دوستت دارند.
پی نوشت: برای سلامتی همه مادران دعا کنیم از جمله مادر من که امروز بعلت نارسایی قلبی بستری شده الحمدلله حال عمومی اش خوب هست وانشاالله بادعای خیر شما بهتر نیز خواهد شد.”

عمو پورنگ داریوش فرضیایی به عیادت مادرش رفت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">