حاجی لند کیست + بیوگرافی و عکس های جدید حاجی لند haji_land

حاجی لند کیست ، عکس حاجی لند,ادرس مغازه حاجی لند,بیوگرافی حاجی لند,حاجی لند ,مغازه حاجی لند,محمد محمدی مقلب حاجی لند کیست را در این مطلب برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم.

مجله ویترینو ؛

محمدمحمدی معروف به حاجی لند از زبان خودش: قبلا فیلم و عکس از خودم زیاد نزاشتم شاید در حده چند عکس و چند کلیپ.

من همینم. شاخ نیستم. هیکل سیکس پک ندارم. جذاب نیستم.
اصلا برام مهم نیست میگن زشتی یا تپلی. من همینم. اگر ظاهر برای مردم مهم هست من همینم. ولی اون چیزی که ما تو روانشاسی یاد گرفتیم که این بود. یه ادم ساده و خوش اخلاق و مهربون. خیلی بهتر از یه ادم خوشگل و جذاب ولی بد اخلاق یا به قول ما لاشیه.
حرف هام حرف دل بود چون دیدم خیلی به چهرم و شغلم توهین میشه من روانشناسم ولی چون مدرک به درد نمی خوره لوازم تحریری دارم. خیلی هم راضی ام از زندگیم.
کامنت هاتون رو میخونم. چون برام مهم هستید. از روز اولم مهم بودین.
من اینم حاجی لند. از این به بعد زیاد کلیپ ازم میبیند . برای من هیچ کاری نداره یه کلیپی ضبط کنم که از خنده ملت بترکن ولی سعی میکنم فقط جوک هام خنده دار باشن. نه خودم.
ارادت مهربون ترین ادمین دنیا
هیچ لذتی بالاتر از جواب کامنت دادن نیست

محمد محمدی یا همان حاجی لند معروف جوان مغازه داریست که در اینستاگرام و تلگرام هواداران زیادی دارد حاجی لند در اینستاگرام بیش از چهارصدو پنجاه پنج هزار دنبال کننده دارد .
همچنین حاجی لند در تلگرام کانالی را اداره میکند که در این کانال حاجی لند بیش از دویست و سی ویک هزار ممبر دارد.
بعض از هوادارن حاجی لند با پیدا کردن آدرس مغازه حاجی لند در مغازه وی حضور پیدا میکنند و با وی عکس یادگاری میگیرند.
حاجی لند اینستاگرام

پیج حاجی لند در اینستاگرام به نشانی haji_land و در تلگرام به نشانی زیر است

https://telegram.me/haji_land

لینک کانال حاجی لند تلگرام,حاجی لند تلگرام

آدرس مغازه حاجی لند

مغازه لوازم تحریر فروش حاجی لند در تهران خیابان هفده شهریور ابتدای اتوبان محلاتی نرسیده به مخبر جنوبی گیلکی جنوبی پلاک 109 قرار دارد.

برچسب ها ؛ آدرس مغازه جاجی لند , بیوگرافی حاجی لند , بیوگرافی حاجی لند haji_land , حاجی لند , حاجی لند instagram , حاجی لند دستگیر شد , حاجی لند و جابر , حاجی لند و محسن صفری , حاجی لند و همسرش , حاجی لند ویس , حاجی لند ویکی پدیا , دانلود ویس های حاجی لند , شماره حاجی لند , صدای حاجی لند , عکس حاجی لند , کانال تلگرام حاجی لند , کانال تلگرامی حاجی لند , لینک کانال حاجی لند در تلگرام , ویس های حاجی لند ، haji land instagram , haji land telegram , haji_land instagram , haji_land telegram , haji_land

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">