پوکمون گو تا امروز 15 میلیون کاربر فعال روزانه خود را از دست داده است!!!+عکس

پس از شروع خیره کننده‌ی پوکمون گو، موج این بازی که با چاشنی واقعیت مجازی توسعه یافته بود در حال فروکش است، بطوریکه براساس آخرین آمارهای ارائه شده پوکمون گو بیش از ۱۵ میلیون کاربر فعال ماهیانه خود را از دست داده است.

گزارش ویترینو به نقل از زومیت،پس از استقبال بالایی که بازی پوکمون گو شاهد بود، حال این بازی واقعیت مجازی شاهد کاهش تب اولیه ایجاد شده حول این بازی است. دانلود این بازی بین هفته‌ی دوم تا سوم انتشار این بازی به بالاترین حد خود رسید، اما هم اکنون این بازی در حال از دست دادن تعداد کاربران روزانه‌ی فعال خود است، بطوریکه آخرین آمار ارائه شده نشان از این دارد که بازی مورد نظر تا کنون ۱۵ میلیون نفر از کاربران فعال روزانه‌ی خود را از دست داده است.

براساس آمار ارائه شده تا پایان ماه جولای، این بازی بیش از ۴۵ میلیون کاربر فعال ماهیانه داشت، حال آنکه این تعداد با آغاز ماه آگوست شاهد کاهشی ۱۲ میلیونی بوده و نهایتا تا امروز ۱۵ میلیون نفر از کاربران فعال پوکمون گو ریزش داشته‌اند.

روتیرز در روزهای اخیر با اعلام کاهش تب بازی پوکمون گو، به این موضوع اشاره کرد که سایر سرویس‌ها و اپلیکیشن‌ها نظیر فیسبوک، توییتر و سایر شبکه‌های اجتماعی می‌توانند نفس راحتی بکشند. به گزارش رویترز، بسیاری از سرمایه‌گذاران سایر سرویس‌های اینترنتی از افزایش تعداد کاربران و زمان سپری شده برای این بازی ابراز نگاری کرده بودند.

کاهش کاربران فعال موضوعی طبیعی است، چراکه پس از ایجاد شوک اولیه‌ی عرضه‌ی یک ایده‌ی جدید، تعداد کاربرانی که همچنان به انجام بازی ادامه می‌دهند در قیاس با افرادی که این حوزه را ترک می‌کنند، کمتر است، چراکه گیمرهای اصلی و حرفه‌ای همچنان در انتظار یک تجربه‌ی بسیار لذت بخش از این بازی هستند و به استفاده از آن ادامه خواهند داد.

افت تعداد کاربران فعال روزانه‌ی پوکمون گو را باید مهاجرت کاربران عادی خواند که لذت خود را برده و تقریبا از انجام این بازی سیراب شده‌اند. شاید این کاربران پس از اضافه شدن قابلیت‌ها و امکانات جدید جذاب به بازی، دوباره سراغ پوکمون گو آمده و از آن استفاده کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">