رونالدو چهارمین توپ طلا خود را به موزه اش برد !!

ستاره 31 ساله تیم ملی پرتغال و باشگاه رئال مادرید توپ طلای خود را در موزه اش قرار داد.

اخبار ورزشی،اخبار اغ ورزشی،پربیننده ترین اخبار ورزشی،کریس رونالدو،رونالدو،

گزارش ویترینو به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ کریستیانو رونالدو پس از پشت سر گذاشتن سالی درخشان که با 3 عنوان قهرمانی و گل های متعدد همراه بود، چهارمین توپ طلای خود را نیز دریافت کرد.

رونالدو پس از دریافت  توپ طلا با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

"توپ طلایی که بدست آوردم را در موزه شخصی ام  مادریا قرار دادم."
 
گفتنی است؛"کریستیانو رونالدو" بازیکن کلیدی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا به تازگی مجموعه زیبا و رویایی به نام موزه رونالدو در مادیرا افتتاح کرد که این مجموعه با موزه قدیمی وی ادغام شده است.

نظرات (۱۰)


جالبه

پاسخ:
سپاس از حضور گرمتون ...

💪👍👍👍

پاسخ:
 از حضور گرمتان بسیار سپاسگزاریم ...

مهم نیست که چه کسی یک چیز مورد نیاز را جستجو کند، بنابراین او
می خواهد در جزئیات موجود باشد، بنابراین این چیزی است
در اینجا نگهداری می شود


این کار را ادامه دهید، کار عالی!


مقاله بسیار معروف


این واقعا یک قطعه اطلاعات عالی و مفید است. من خوشحالم که این اطلاعات مفید را با ما به اشتراک گذاشتهاید.
لطفا ما را با این موضوع آگاه سازید با تشکر برای به اشتراک گذاری


در حقیقت، با ارائه ی این مطلب، واقعا به راحتی ظاهر می شود اما من در پیدا کردن این موضوع در واقع
چیزی که من احساس می کنم به هیچ وجه نمی فهمم.

این بیش از حد پیچیده و برای من بسیار بزرگ به نظر می رسد.
من نگاهی به پست بعدی شما دارم، تلاش خواهم کرد
چسبیدن به آن!


انگار ذهن من را میخوانی! شما به نظر می رسد که خیلی زیاد در مورد این، مانند شما
این کتاب را در آن یا چیزی نوشت. من فکر می کنم شما می توانید با برخی از عکس ها درایو را انجام دهید
پیام خانه کمی، اما به غیر از این، این وبلاگ با شکوه است.
خواندن فوق العاده حتما بر میگردم.


مقاله بزرگ! این نوع اطلاعاتی است که باید در سراسر شبکه به اشتراک گذاشته شود.

شرم آور در گوگل در حال حاضر موقعیت این ارسال فوق العاده!

بیا و از سایت من راهنمایی بفرمایید با تشکر =)


واقعا لیاقت رونالو بود ک جام رو بالا ببره

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">