فیلم تجاوز جنسی و قتل اهورا پسر بچه ۲ ساله رشتی توسط ناپدری 25 مهر 96

فیلم تجاوز جنسی و قتل اهورا پسر بچه ۲ ساله رشتی توسط ناپدری که پدر خوانده شیطان صفت کودک ۲ ساله را بعد از تجاوز به قتل رساند. پسر بچه ۲ ساله در رشت به خاطر تجاوز ناپدری شیطان صفت تسلیم سرنوشت مرگباری شد.

 

                                                         مجله ویترینو ؛

شرح حادثه

طبق خبرهای منابع آگاه این حادثه تلخ سهو روز گذشته یعنی ۲۲ مهرماه در لاکانی رشت اتفاق افتاد. همسایه ها صدای فریاد و جیغ این کودک معصوم را میشنوند و سپس به درب خانه مراجعه کرده و تلاش ها برای بازکردن درب بی فایده می ماند.

سپس با ۱۱۰ تماس گرفته میشود و پس از رسیدن پلیس و شکستن درب با بدن خون آلود و عریان اهورای ۲ ساله که بر روی زمین افتاده و شیطان صفتی که بر روی مبل نشسته مواجه میشوند. سپس سریعا کودک را به بیمارستان پورسینا رشت منتقل میکنند.

مردی که درخانه بوده ابتدا میگوید من پدر او هستم و اهورا در حمام افتاده است و من شوکه شدم که توسط همسایه ها تکذیب شده و مشخص میشود او ناپدری اهورا است و او را بازداشت میکنند.

وی عصر ۲۳ مهر در آگاهی اعتراف می‌کند که بچه را مورد آزار و اذیت قرار داده و کودک از درد و خونریزی زیاد از ناحیه مقعد گریه میکرده است و او میخواسته آرامش کند؛ چند بار سر کودک ۲ ساله را به دیوار کوبیده و….

درصد هوشیاری اهورا کودک بی‌گناه پس از انتقال به بیمارستان به ۳ میرسد و بعد از گذشت چند ساعت سرانجام در صبح دیروز بر اثر شدت جراحات وارده توسط ناپدری گرگ صفت این دنیا را ترک میکند.

مادر اهورا : روز حادثه من سرکار بودم! مجتبی(قاتل) تا آخرین لحظات قسم می‌خورد من تجاوز نکردم!

من یمدت با این آقا زندگی کردم….میگفت بچه سُر خورده افتاده…صدرصد دنبال شکایت هستم و فقط و فقط قصاص می‌خواهم…!

بچه من به کسی کاری نداشت!

یکسالی که جدا شدم بچه ام رو از خودم جدا نکردم…همون روز می‌خواستم ببرمش مهدکودک…! واقعا شوکه شدم! بعنوان‌ مادر اهورا می‌خوام که این خبر رسانه ای بشه و قاتل اهورا باید قصاص بشه! .

در فیلم بالا قاتلی که چند روز پیش کودک 2 ساله رشتی را در یک جنایت هولناک به قتل رسانده بود، به تشریح روز جنایت پرداخت.


عکس مادر اهورا 2 ساله و دوست پسرش + ماجرای تجاوز و قتل اهورا در رشت
harfetaze.com › اخباراخبار حوادث
11 ساعت قبل - جزئیات قتل اهورا : دوست پسر مادر یک کودک ۲ ساله بعد از تجاوز به این پسر بچه او را در رشت به قتل رساند. / عکس دوست پسر مادر اهورا.
جزئیات قتل "اهورا" از زبان دادستان مرکز استان گیلان - خبرگزاری تسنیم ...
https://www.tasnimnews.com › استانهاگیلان
1 ساعت قبل - دادستان مرکز استان گیلان جزئیات قتل اهورا را در رشت تشریح کرد.
پدر اهورا نمی خواست پسر را دفن کنند! / آخرین اعتراف قاتل + عکس - آفتاب
aftabnews.ir/.../پدر-اهورا-نمی-خواست-پسر-را-دفن-کنند-آخرین-اعت...
11 ساعت قبل - اهورا پسربچه ۲ساله گیلانی، قربانی هوس ناپدری شیطان صفت شد و سرانجام به قتل رسید .
تشییع پیکر اهورا کودک 2 ساله گیلانی/تصاویر - دنیای اقتصاد
donya-e-eqtesad.com/.../3301780-تشییع-پیکر-اهورا-کودک-ساله-...
6 ساعت قبل - به گزارش عصرایران، پیکر بی جان اهورا کودک ۲.۵ ساله گیلانی عصر روز سه شنبه ۲۵ مهرماه در مسجد آقا سید محمد زیرده خمام در استان گیلان به خاک ...
(ویدیو) اعترافات صریح قاتل اهورا - فرارو
fararu.com/fa/news/333144/ویدیو-اعترافات-صریح-قاتل-اهورا
2 ساعت قبل - (ویدیو) اعترافات صریح قاتل اهورا. تاریخ انتشار: ۱۷:۳۵ - ۲۶ مهر ۱۳۹۶. پ. اظهارات قاتل اهورای 2/5 ساله و پرده‌ برداری از جزییات جنایت وحشیانه‌اش را ...
(تصاویر) مردم رشت در تشییع "اهورا"، 2 ساله - فرارو
fararu.com/fa/news/.../تصاویر-مردم-رشت-در-تشییع-اهورا-2-ساله
6 ساعت قبل - پیکر بی جان اهورا کودک 2ساله گیلانی عصر روز سه شنبه ۲۵ مهرماه در مسجد آقا سید محمد زیرده خمام در استان گیلان به خاک سپرده شد. اهورا دو روز پیش ...
(ویدیو) خاکسپاری اهورا کودک قربانی تجاوز ناپدری - فرارو
fararu.com/fa/.../ویدیو-خاکسپاری-اهورا-کودک-قربانی-تجاوز-ناپدر...
9 ساعت قبل - (ویدیو) خاکسپاری اهورا کودک قربانی تجاوز ناپدری. پدر اهورا به علت شدت مصیبت وارده هنگام خاکسپاری مانع از دفن کودک دلبندش می شد و .
توضیحات بهزیستی گیلان در مورد قتل اهورا/ کودک آزاری جنسی تایید شد
www.asriran.com › صفحه نخستاجتماعی
6 ساعت قبل- معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان در مورد قتل اهورا توضیح داد. ‌به گزارش ایسنا‌، دکتر رضا جعفری،در خصوص قتل کودک 2.5 رشتی که همه مردم استان و ...
اهورا در آرامگاه ابدی اش آرام گرفت - سایت خبری تحلیلی تابناک|اخبار ...
www.tabnak.ir › اجتماعیداخلی
9 ساعت پیش - پیکر بی جان اهورا کودک ۲.۵ ساله گیلانی عصر روز سه شنبه ۲۵ مهرماه در مسجد آقا سید محمد زیرده خمام در استان گیلان به خاک سپرده شد.اهورا دو روز پیش ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">