بمب گذاری در نجف آباد و نزدیک خانه شهید حججی 26 شهریور 96 + عکس و فیلم

بمب گذاری خیابان نجف آباد اصفهان نزدیک خانه شهید حججی که برخی کانال های محلی نجف آباد اصفهان خبر از بستن خیابانی که مشکوک به بمب گذاری‌ست را دادند که ماموران امنیتی یک خودروی مظنون به بمب گذاری را در نزدیکی منزل پدر شهید حججی در نجف آباد مورد بررسی قرار دادند و در حال حاضر عملیات خنثی سازی در حال اجرا است.

مجله ویترینو ؛

روایت یک شاهد عینی از بسته مشکوک به بمب گذاری

🔹به دنبال کشف بسته مشکوک که در حد و اندازه ی یک ضبط صوت بود، از زیر خوردو به وسیله ربات کنترل از راه دور خارج شده و در پیاده رو قرار داده شد.
🔹این شاهد عینی ادامه داد که این بسته دارای سیم های متعدد و ساعت بود که اطراف بسته مشکوک را با استفاده از کیسه های شن پوشش داده اند.

بسته مشکوک به بمب گذاری، از راه دور کنترل می شد

🔹برخی منابع به کانال محلی گفتند بسته مشکوک انفجاری امکان داشت از طریق راه دور فعال شود.
🔹بسته پس از قطع اتصال با خودرو بمب گذاری شده، توسط ماشین تویوتای مخصوصی که ارتباط بسته را با بیرون قطع می کرد، منتقل شد.

خودروی بمب گذاری شده در نزدیکی منزل پدری شهید حججی بوده است.

🔹در پی گزارش مردمی در نجف آباد اصفهان، ماموران امنیتی یک خودروی مظنون به بمب گذاری را در نزدیکی منزل پدری شهید حججی مورد بررسی قرار دادند.
🔹در حال حاضر بسته مشکوک به بمب گذاری از زیر خودرو جدا و تایمر از آن متوقف شده است و تیم خنثی سازی بمب سپاه در حال ادامه فرآیند خنثی سازی هستند.

امنیت کامل در نجف آباد برقرار است

🔹شهروندان از ازدحام در خیابانهای اطراف خودداری کنند.

شهروندان نجف آبادی می‌گویند خودرو  مشکوک به بمب گذاری در یکی از خیابانهای اصلی نجف آباد گزارش شده  و تیم های خنثی سازی ابتدا بسته مشکوک را از زیر خودرو جدا کرده و سپس اقدام به خنثی سازی آن کردند.


بنا بر این گزارش بسته مشکوک در حد و اندازه  یک ضبط صوت بود که از زیر خوردو به وسیله ربات کنترل از راه دور خارج شد و در پیاده رو قرار گرفت.

دقایقی بعد تایمر سیستم متوقف شد و تیم خنثی سازی بمب سپاه به فرآیند خنثی سازی آن پرداخت.

این بسته دارای سیم های متعدد و ساعت بود و به صورت آهنربایی زیر خودرو نصب شده بود. اطراف بسته مشکوک را با استفاده از کیسه های شن پوشش دادند.

ساعتی بعد بسته مشکوک توسط یگان خنثی سازی به وسیله یک دستگاه تویوتا از محل خارج شد و چند آمبولانس نیز خوردوی حامل بسته مشکوک را تا محل مقصد همراهی کردند.

اتمام عملیات مهار بسته مشکوک/ مسیر بلوار باز شد

دلیلی برای نگرانی شهروندان وجود ندارد و نیروی انتظامی از مردم خواسته است از تجمع بی دلیل در مسیرهای جنوب شهر خودداری کنند.


منبع ؛ مهر و کانال خبر فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">