فیلم توهین به طراح لباس بهاره رهنما + تکتم رضایی لباس عروس بهاره رهنما

توهین به تکتم رضایی و واکنش تند طراح لباس عروس بهاره رهنما به انقادات کاربران فضای مجازی , تکتم رضایی نوشت متاسفم برای فرهنگ مردم … که در ادامه جزئیات این ماجرا را به همراه فیلم برای شما عزیزان قرار داده ایم.

مجله ویترینو ؛

« تکتم رضایی » طراح و ایده پرداز مد در صفحه اینستاگرام اش به رفتار مردم نسبت به استایل بهاره رهنما در شب عروسی اش واکنش نشان داد و گفت: به سلایق و پوشش های همدیگر احترام بگذاریم. متن منتشر شده در صفحه اینستاگرام این طراح لباس در ادامه آمده است:
« خانم رهنما نزدیک به ۲ سال از آقای قاسم خانی جدا شدند و نکته بعدی متأسّفم برای فرهنگ مردمم که ما یاد نگرفتیم به نظرات، سلایق و پوشش های همدیگه احترام بذاریم.
من به عنوان یه طراح خیلی از استایل ها رو نمی پسندم ولی یاد ندارم رک تو روی کسی توهین کنم به خاطر استایل یا پوشش طرفم. چطور شما مردم با استعداد به خودتون اجازه می دید با هر لحنی نظر بدید راجع به پوشش هر کسی.
تو پیج های مختلف می خونم توهین های آدمها رو و واقعاً متأسّفم برای این فرهنگ که پر از عقده هست.
ناراحت می شم می بینم به جای عشق دادن و احترام که راحت ترین کار است عقده های درونی شونو با توهین به همه منتقل می کنن.
باعث افتخارم بود دوختن لباس بهاره عزیزم و کاملاً با میل و نظر شخصی ایشون دوخته شده بود به جای توهین عشق بدید و آرزوی خوشبختی کنید که انعکاس عقده و عشق هر دو به خودتون بر میگرده. »


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">