فال روز یکشنبه 22 مرداد 1396

فال امروز 22 مرداد 96 , فال امروز یکشنبه 22 مرداد 96  , فال روز 22 مرداد 96 , فال روز یکشنبه 22 مرداد 96 را در مجله ویترینو بخوانید و از  اتفاقات جالب پیش روی خودتان آگاه شوید.

مجله ویترینو ؛

- فال روزانه در روز 22 مرداد 1396 برای متولدین فروردین ماه

امروز شما می‌فهمید که دیگر دوست ندارید کارهایتان را طبق روال همیشگی انجام دهید. بلاخره شما آماده یک تغییر بزرگ شده اید اما ممکن است نتوانید که این تجلی روحی خود را با شخص دیگری سهیم باشید. این به خاطر آن نیست که شما در رابطه با این انقلاب درونی واضح وآشکار نیستید؛ این فقط به این خاطر است که نمی‌خواهید با نظرات صریح و غیر معمول خود دیگران را شوکه کنید. درباره چیزهایی که هنوزنگفته‌اید استرس نداشته باشید؛ هر وقت زمانش فرا برسد خود آنها بیان می‌شوند.فال روزانه

- فال روزانه در روز 22 مرداد 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

صحبت با اعضای بزرگتر فامیل و خانواده امروز برایتان مفید می شود. فردی باتجربه تر به کمکتان می آید. در واقع شاید به این نیاز داشته باشید زیرا سورپرایز های کوچکی مربوط به بدهی، مالیات، حساب های بانکی و اموال مشترک پیش می آید. از طریق قدرت اقناع است که می توانید طرفتان را امشب بیرون ببرید. نه تنها باید از قدرت کلمات برای ادای درخواست خود استفاده کنید، بلکه باید کمی چاپلوسی چاشنی کار کنید. همچنین باید بتوانید با زبان بدن ارتباط برقرار کنید و بهم نزدیکتر شوید. در مقابل افرادی که شما را آزار می دهند بایستید. وقتی به شما فشار می آورند، شما واقعیت ها را می دانید و می دانید چه کنید. افراد مقابل فقط لاف می زنند. از لاف زنی آنها نترسید

- فال روزانه در روز 22 مرداد 1396 برای متولدین خرداد ماه

در حالی که ماه برج دی در دوازدهمین خانه شما یعنی خانه خیالات و رویاها، آرزوهای شما را تحقق می‌بخشد، رویاهایتان نیز شما را در مسیری کاملاً منطقی و کاربردی قرار می‌دهند. ماندن و قرار گرفتن در همان شرایط گذشته که به خوبی می‌شناختید می‌تواند تضمین کننده خوشحالی شما در زمان حال و موفقیتتان در زمان آینده باشد. اکنون به غریزه خود اطمینان کنید، برای اینکه شما را به مسیر درستی هدایت می‌کند.

- فال روزانه در روز 22 مرداد 1396 برای متولدین تیر ماه

شما در این روزها از بیکاری و یا شاید کم کاری که انجام می‌دادید رها شده اید و به شدت سخت کوش و فعال شده اید به همین دلیل خداوند نیز شما را یاری می‌کند و در مقام اجتماعی تان به شدت پیش رفت خواهید کرد و بیش از پیش سرتان شلوغ خواهد شد.خوشبختانه به دلیل روحیه بالا و انعطاف پذیری که دارید حتی اگر در محیط کار برایتان مشکلی پیش اید به سادگی مشکلات را کنار می‌گذارید و از پس انها بر می‌اید.

- فال روزانه در روز 22 مرداد 1396 برای متولدین مرداد ماه

امروز حسابی جذاب شده اید و در هر جمعی حاضر شوید، نگاه ها به سمت شما جذب خواهد شد. دلیل آن نیز انرژی های مثبت و خوبی است که در وجودتان هست و آرامش درونی، زیبایی ظاهری برایتان به ارمغان آورده است. از فرصت امروز برای به دست آوردن دل کسی که دوستش دارید، استفاده کنید. اینکه خواسته های خود را به زبان بیاورید خجالت ندارد. تا وقتی چیزی را که می خواهید، نگویید کسی متوجه آن نخواهد شد. پس شهامت داشته باشید. امروز اصلا در خانه نمانید.

- فال روزانه در روز 22 مرداد 1396 برای متولدین شهریور ماه

هر قدر که رویاهای شما به واقعیت نزدیک‌تر می‌شوند، شما نیز بیشتر انگیزه خود را از دست می‌دهید. امروز آروزهای شما می‌توانند دید شما را به روی دنیای زیبا و غریبه‌ای بگشایند، اما هرچقدر که شما به مراحل پایانی نزدیک‌تر می‌شوید، نسبت به انتخابی که کرده‌اید نامطمئن‌تر می‌شوید. فراموش نکنید که هم اکنون مرز باریکی بین رویا و واقیت وجود دارد، و شما به راحتی می‌توانید آن را تغییر بدهید.

- فال روزانه در روز 22 مرداد 1396 برای متولدین مهر ماه

امروز ماه در نشانه شما حاکی از این است که شما یک گفتگوی احساسی خواهید داشت، اما شما به جای اینکه این گفتگو را ملایم‌تر کنید به آتش آن دامن می‌زنید. اکنون آروزهای شما خیلی مشتاقانه هستند و برای شما سخت است که تصویر روشنی از آنچه که نمی‌دانید واقعی هست یا نه تجسم کنید. شما اول باید از دیگران درخواست کمک کنید و بعد سعی کنید نیازهایتان را از خواسته‌هایتان مجزا کنید.

- فال روزانه در روز 22 مرداد 1396 برای متولدین آبان ماه

حفظ کردن و مخفی کردن احساست چیزی جدیدی نیست، اما شما امروز شاید بتوانید با ارائه دلیل راز داری و مخفی کاری خود را منطقی نشان بدهید. به جای اینکه با فاش کردن احساسات‌تان به افراد دیگر ازاد برسانید، ترجیح می‌دهید از آنها بخواهید که نقاط ضعف خود را بیان کنند. هم اکنون گوش کردن از حرف زدن آسان تر است، مگر اینکه با یک دوست قابل اطمینان باشید. اما در این مورد هم مواظب باشید زیاد حرف نزنید.

- فال روزانه در روز 22 مرداد 1396 برای متولدین آذر ماه

رشته ی کار از دستتان رها شده، برای رسیدن به هدف خواب و رویا را کنار بگذار و تقوی پیشه کن. عجله و شتاب نداشته باش، صبور باش، روزگار وصل نزدیک است. دوست را از دشمن تشخیص بده، گذشته ها را فراموش کن و به روشنایی ها بیندیش.

- فال روزانه در روز 22 مرداد 1396 برای متولدین  دی ماه

شما در حالت عادی انسانی منطقی هستید، اما امروز نمی توانید دلیل آشوبی که در درونتان حس می کنید را بیابید. دوست دارید فکر کنید که این تنش منبعی خارجی دارد در حالی که در واقع این خود شما هستید که باعث شده اید این حالت در شما به وجود بیاید، بهترین راه حل این است که دلیل این هیجان و شور درونی را در خودتان بیابید. امروز از آن روزهایی است به همه چیز به دیده انتقاد می نگرید. با تمرکز بر روی ایرادها و خطاهای عشقتان از کاه کوه ساخته و سر مسائل خیلی بی اهمیت جنجال به راه خواهید انداخت. به جای این کار بهتر است بر روی آنچه که شما را در مرحله اول به سوی او جذب کرده است توجه کنید. اگر به نارضایتی هایتان زیاد فکر نکنید خیلی زود آنها را فراموش خواهید کرد.

- فال روزانه در روز 22 مرداد 1396 برای متولدین بهمن ماه

امروز در خانه خود منتظر فعالیت های بسیار باشید. ممکن است گروه نسبتا بزرگی از مهمان هایی که شما یا یکی دیگر از اعضای خانواده به خانه تان دعوت کرده اید به منزلتان آمده و بحث های جنجالی زیادی بین شما در بگیرد. این کار به شما انرژی زیادی خواهد داد و نسبت به برخی احساسات خود آگاهی پیدا خواهید کرد. امشب رویای سفر به جاهای دور و عجیب و غریب را در سر خواهید داشت. چرا حرفی که در دل دارید را به زبان نمی آورید؟ خوردن حرف هایتان تنها باعث ایجاد فاصله بین شما و عشقتان خواهد شد. امروز می توانید احساساتتان را به وضوح بیان کنید و از باری که بر سینه تان سنگینی میکند خلاص شوید.

- فال روزانه در روز 22 مرداد 1396 برای متولدین اسفند  ماه

با وجود اینکه شما احساس می‌کنید که فقط باید در مورد نیازهای خودتان صحبت کنید، ولی اگر خیلی در این کار زیاده روی کنید شما نسبت به دیگران خیلی بی‌تفاوت می‌شوید. مشکل اینجاست که دوستانتان هم شما را تشویق می‌کنند که بیشتر صحبت کنید، برای اینکه آنها فکر می‌کنند وظیفه دارند به حرفهای شما گوش دهند. و شما هم فکر می‌کنید چون آنها از شما خواسته‌اند باید این کار را بکنید. لازم نیست از فردی که خیلی نگران شما است فاصله بگیرید، فقط باید بدانید که صحبت کردن در مورد جزئیات زندگی‌تان باعث نمی‌شود آن فرد احساس بهتری نسبت به شما پیدا کند.

فال روزانه یکشنبه 22 مرداد 1396 - ایران ناز
www.irannaz.com/فال-روزانه-یکشنبه-22-مرداد-1396.html
Translate this page
10 hours ago - فال روزانه یکشنبه 22 مرداد 1396 فال روزانه متولدین فروردین ماه انرژی های پیچیده ی کهکشانی موجب پیچیدگی زندگی شما شده اند امروز به سختی.
فال روزانه 22 مرداد 1396 طالع بینی امروز یکشنبه 22 مرداد 96 - پاتوق من
mepatogh.ir › سرگرمی › فال
Translate this page
فال روزانه 22 مرداد 1396 طالع بینی امروز یکشنبه 22 مرداد 96 فال روزانه روز تولد برای متولدین تمام ماه های سال ، در ادامه فال خود را مطالعه نمایید •
فال روزانه یکشنبه 22 مرداد 1396 - خبرداغ
khabaredagh.ir/fa/news/732841/فال-روزانه-یکشنبه-22-مرداد-1396
Translate this page
10 hours ago - متولد فروردین : شما امرو تقریباً برای تفریح کردن وشاد بودن آامدگی دارید، امما اشتیاق شما برای تفریح می تواند منجر به شیطنت و آزاد و اذیت شود.
فال روزانه 1396/05/22 - برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/news/581036/فال-روزانه-13960522
Translate this page
9 hours ago - دوست عزیزی که 22 مرداد به دنیا آمده ای،تولدت مبارک! شما از آن دسته آدم هایی هستید که ترجیح می دهند دوستانی کم اما قابل اعتماد داشته باشند، امسال هم به ...
فال روزانه - آکاایران
www.akairan.com/talebini/fale-roozaneh/
Translate this page
فال روزانه آکاایران بهمراه فال روزانه حافظ و فال بر اساس تاریخ تولد هر شب راس ساعت 12 به روز می شود. ... فال روزانه - فال امروز شما شنبه 21 مرداد 96 فال روزانه به همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ ... فال روزانه یکشنبه 15 مرداد 1396 .... 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ...
فال روزانه | فال امروز | فال روز تولد - نمناک
namnak.com/t101-فال-روزانه
Translate this page
فال روز شنبه 21 مرداد 1396. برای آگاه شدن از اتفاقات جالب پیش روی خود در روز شنبه 21 مرداد 96 فال روزانه سایت نمناک را بخوانید. فال روزانه ...
فال روزانه یکشنبه 22 مرداد 1396 - اس ام اس | اس ام اس عاشقانه
messagefa.ir › فال
Translate this page
15 hours ago - فال روزانه یکشنبه 22 مرداد 1396 , ، فال امروز یکشنبه بیست و دو مرداد هزار و سیصد و نود و شش , طالع بینی.
فال روزانه 22 مرداد 96 - یکشنبه | وهاران
www.vaharan.ir › فال و طالع بینی
Translate this page
فال روز 22 مرداد 96,فال روزانه 22 مرداد 96,فال امروز 22 مرداد 96,فال روز یکشنبه 22 مرداد 96,فال روزانه یکشنبه 22 مرداد 96,فال امروز یکشنبه 22 مرداد 96.
فال روزانه - بیتوته
www.beytoote.com/daily-horoscope/
Translate this page
ماه تولد, فال روزانه - شنبه 21 مرداد 1396. بز. فال روز متولدین فروردین: مهم نیست که شما چه تصورات خوب و خوشی برای انجام دادن کارهای حیرت‌آور دارید، آنچه که اهمیت دارد این ...
فال روزانه یکشنبه 22 مرداد 1396 - قطره
www.ghatreh.com/news/nn38783790/فال-روزانه-یکشنبه-مرداد
Translate this page
1 day ago - فال روزانه یکشنبه 22 مرداد 1396، فال امروز، فال روز تولد، فال متولدین مهر، فال متولدین آبان، فال متولدین آذر، فال.
Searches related to فال روز یکشنبه 22 مرداد 1396
فال روزانه برترینها
فال امروز pmc
فال این هفته
فال روزانه بر اساس تاریخ تولد
فال هفتگی pmc
فال روزانه فردا
فال امروز نیک صالحی
فال روزانه نمکستان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">