آخرین وضعیت حبیب الله کاسه ساز + بستری شدن در بیمارستان 26تیر96

طبق گفته های پسر حبیب الله کاسه ساز وضعیت جسمانی این پیشکسوت سینما مساعد نیست و از 4 روز پیش در آی سی یو به سر میبرد.

حبیب الله کاسه ساز تهیه کننده و کارگردانی که در بخش تهیه کنندگی بیشتر فعالیت داشته و آثاری چون اخراجی ها، کارناوال مرگ و چندین پروژه دیگر را در کارنامه خود دارد چند ماهی است که با بیماری سرطان درگیر است و مراحل شیمی درمانی را نیز پشت سر گذاشته است اما متاسفانه حال این هنرمند کشورمان مساعد نیست.

آخرین وضعیت حبیب الله کاسه ساز از زبان پسرش 

پسر حبیب الله کاسه ساز با اشاره به وضعیت جسمانی پدرش گفت:وضعیت جسمانی ایشان خوب نیست و چهار روز است که در آی سی یوی بیمارستان بستری است. 

محسن کاسه ساز در ارتباط با وضعیت جسمانی پدرش اظهار داشت:پدرم از 11 بهمن درگیر بیماری سرطان شده که این بیماری از معده ایشان آغاز شد و پس از آن بخش هایی از روده را نیز درگیر کرد که با عمل جراحی معده به طور کامل خارج شد و سپس بخشی از روده نیز مورد عمل جراحی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه سرطان ایشان متاستاز بوده و اکنون ریه و چند عضو دیگر را هم درگیر کرده است ، گفت:متأسفانه حال پدرم خوب نیست و از 4 روز گذشته در آی سی یو بیمارستان بستری است.پسر حبیب الله کاسه ساز خاطرنشان کرد:از مردم عزیز و شریف ایران خواستارم که دعاگوی پدرم باشند تا ان شاءالله با دعای خیر و عنایت خداوند وضعیت شان بهبود یابد.


برچسب ها ؛ حبیب الله کاسه ساز در آی سی یو بستری شد,حبیب الله کاسه ساز,آخرین وضعیت حبیب الله کاسه ساز,وضعیت جسمی حبیب الله کاسه ساز,حبیب الله کاسه ساز در بیمارستان,بستری شدن حبیب الله کاسه ساز,فوت حبیب الله کاسه ساز,مرگ حبیب الله کاسه ساز,بدشدن حال حبیب الله کاسه ساز,حبیب الله کاسه ساز تهییه کننده سینما

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">