صحبت های جنجالی زهره صفوی درباره بازیگری + عکس

زهره صفوی Zohreh Safavi بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: بازیگری راه خوبی برای ادامه زندگی نیست چون در این روزها گدایی از بازیگری بهتر است.

مجله ویترینو ؛

زهره صفوی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درخصوص فعالیت خود طی سالهای گذشته گفت: سالهاست که بیکارم و در اصل باید بگویم خیلی از بازیگران هم سن و سال من این روزها بیکار هستند. دیگر فیلمی تولید نمی‌شود که بخواهند امثال من در آن بازی کند و همین باعث شده تا این سالها خانه‌نشین شوم.

وی در همین راستا افزود: یک زمانی در همان دهه هفتاد من تمام نقش اول مادر‌های سینما را ایفا می‌کردم اما حالا اصلاً کسی از من خبری هم نمی‌گیرد. نه من بلکه همه همکاران که سنشان بالا رفته با مشکلات فراوانی مثل امرار معاش و بیمه روبرو هستند.

بازیگر فیلم “بی پولی” درباره طرد شدن پیشکسوتان از سینما تصریح کرد: این روزها همه فیلم‌ها را جوانان بازی می‌کنند. بازی جوانان مشکلی ندارد اما آیا برای نقش‌هایی با سن بالا هیچ شخصیتی نوشته نمی‌شود؟ همین چند وقت پیش یکی از بازیگران هم نسل خود را دیدم که به خاطر چهار سال بیکاری تا مرز مالیخولیا رفته بود.

صحبت های جنجالی زهره صفوی Zohreh Safavi

وی درباره وضعیت امرار معاش خود تاکید کرد: هم‌اکنون هیچ پولی از سینما و بازیگری به من نمی‌رسد و هزینه‌های زندگی‌ام توسط یک حقوق و خانواده تامین می‌شود. برای من بازیگر وقتی درآمد وجود دارد که بازی کنم. من سالهاست هیچ کاری نداشتم پس به طبع درآمدی نخواهم داشت.

بازیگر فیلم سفر پرماجرا با گلایه از وضع کنونی خود ادامه داد: اگر می‌شد و من دوباره به دنیا می‌آمدم به هیچ وجه بازیگری را انتخاب نمی‌کردم. محال بود بار دیگر پا به عرصه بازیگری بگذارم و به تمام جوانانی که برای بازیگری به من رجوع می‌کنند می‌گویم که بازیگری راه خوبی برای ادامه زندگی نیست چون در این روزها گدایی از بازیگری بهتر است.


برچسب ها ؛ بیوگرافی زهره صفوی زهره صفوی عکس زهره صفوی همسر زهره صفوی


منبع ؛ مجله مراحم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">