تصادف پراید با اسب باعث مرگ راننده شد 8تیر

تصادف پراید با اسب

تصادف پراید با اسب در شهرستان مبارکه اصفهان باعث مرگ راننده شد شب گذشته چند راس اسب که در حال گذر از جاده بودند با یک دستگاه پراید تصادف کردند پراید با یکی از اسب ها به شدت برخورد کرد و اسب از شیشه پراید با راننده به شدت برخورد کرد که بعد از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داد.

تصادف وحشتناک پراید با اسب

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان روز پنجشنبه گفت: این حادثه شب گذشته به اتاق فرمان اورژانس اعلام و پس از آن واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ از زیباشهر به محل اعزام شد.

عباس عابدی افزود : چند راس اسب در تاریکی شب در حال عبور از عرض جاده بودند که راننده سواری پراید به یکی از اسب ها برخورد کرد.

وی افزود: در این حادثه ۶ سرنشین خودرو پراید به دلیل برخورد با این اسب دچار شوک و مشکلات عصبی و سردرد شدند که سه نفر از آن ها به صورت سرپایی در محل مداوا و سه تَن دیگر نیز به بیمارستان صفاییه مبارکه منتقل شدند متاسفانه راننده بعد از انتقال به بیمارستان جان باخت.

برخورد پراید با اسب

فوریت‌های پزشکی شهرستان مبارکه در سه ماه نخست امسال، یکهزار و ۷۰۵ ماموریت شامل ۴۶۲ ماموریت تصادفی و یک هزار و ۲۴۳ ماموریت غیرتصادفی را انجام داد.

از مجموع حوادث رانندگی رخ داده در این مدت، ۳۴۲ مورد در نقاط جاده‌ای و ۱۲۰ مورد در نقاط شهری بوده است.

شهرستان مبارکه در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">