دانلود آهنگ لج کردم از رضا شیری | دانلود آهنگ جدید رضا شیری بنام لج کردم

دانلود آهنگ جدید رضا شیری بنام لج کردم

دانلود آهنگ جدید رضا شیری بنام لج کردم با بالاترین کیفیت

  Download New Music Reza shiri – Laj Kardam
 ترانه و آهنگ : رضا شیری , تنظیم : سعید سام
 متن آهنگ جدید رضا شیری بنام لج کردم :

مجله ویترینو ؛

دانلود آهنگ جدید رضا شیری بنام لج کردم

بد کردم من با عشق به خودم بد کردم
گاهی وقتا کاری که خوشت نیومد کردم
من برای عشقمون هرکاری باید کردم
لج کردم من به عشقت با همه لج کردم
راه قلبمو به سمت دل تو کج کردم
نمیشد با من بمونی با خودم لج کردم
نه من بد نیستم مشکلم اینه که عاشقی بلد نیستم
تو به من گفتی اونی که باید نیستم بد نیستم
نه من بد نیستم مشکلم اینه که عاشقی بلد نیستم
تو به من گفتی اونی که باید نیستم بد نیستم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید رضا شیری بنام لج کردم

♫♫♫♫♫♫

دل بستم من از انقد اشتباهم خستم
به تو وابسته شدم بد کاری دادی دستم
همه راهارو به سمت قلب خستم بستم
نه من بد نیستم مشکلم اینه که عاشقی بلد نیستم
تو به من گفتی اونی که باید نیستم بد نیستم
نه من بد نیستم مشکلم اینه که عاشقی بلد نیستم
تو به من گفتی اونی که باید نیستم بد نیستم


دانلود با کیفیت 320 - 7.60 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.60 مگابایت

دانلود آهنگ جدید رضا شیری بنام لج کردم

دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید رضا شیری بنام لج کردم


نظرات (۱)


برادر خسته نباشی


میگما این وب سایت شما معلوم نیست در چه زمینه ای داره فعالیت میکنه
گاهی خبر میگی، گاهی فیلم، گاهی آهنگ :)))

شوخی میکنم. موفق باشی

پاسخ:
این یه نکته رو خوب اومدی ...
فدایی داری حامد جان شما سرور ما هستید ...

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">