احسان علیخانی بچه طلاق است!!؟9خرداد

ویترینو احسان علیخانی Ehsan Alikhani متولد ۱۵ آبان ۱۳۵۸ در تهران است و ساکن خیابان هروی میباشد فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است ، ۲ خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است.

در برنامه ماه عسل شب گذشته اشاره غیرمنتظره احسان علیخانی به زندگی شخصی اش، در گفتگو با یک «فرزند طلاق»گفت :خیلی شبیه تو بودم. تو آن سیزده سال رو دیدی، من اون سیزده سالم ندیدم.
  این حرف احسان علیخانی باعث شد که حرف و حدیث های درباره بچه طلاق بودن وی در رسانه ها شکل بگیرد. آیا احسان علیخانی بچه طلاق است ؟  لازم به ذکر است که احسان علیخانی بچه طلاق نیست و او وقتی کودک بوده پدرش فوت کرده است و منظور احسان علیخانی این بوده که در کودکی او هم بدون پدر بزرگ شده است.
دوران کودکی احسان علیخانی  مادرش پرستار بازنشسته است و به گفته خودش بهترین دوستش است. در دوران مدرسه درسخوان اما شیطون بوده و برای مهار شیطنت مدیر مدرسه او را مبصر کلاس کرد. در دوران دبیرستان ۱ سال در تیم نوجوان پرسپولیس و ۱ سال سایپا بازی کرد و بعلت ۳ بار شکستگی پا دیگر قادر به بازی در چمن نبود و سراغ فوتسال و تنیس رفت.
برپا کننده جشن ها و مراسم مدرسه در دبیرستان و اجرای تئاتر بوده است. سال ۱۳۷۹ با رتبه ۷۷۰ با رشته مدیریت بازرگانی وارد دانشگاه تهران شد در سال ۷۹ با دستیاری کارگردانی در سریال ها و فیلم های سینمایی وارد کار هنری شد مثل پرونده های مجهول – بهشت آبی – هفت ترانه.
 با دیدن اجرای جواد یحیوی به کار اجرا علاقه مند شده ، اولین برنامه زنده اش در سال ۱۳۸۰ بوده ، او اجراهایی مانند صبح آمد و ماه عسل و.. را برعهده داشته است. سال ۸۱ بعنوان کارگردان آیتم وارد شبکه ۱ شد و در سال ۸۲ خیلی اتفاقی جلوی دوربین رفت و اجرا را شروع کرد.
احسان  علیخانی در ماه عسل
 ماه عسل نام برنامه ای زنده است که در ماه رمضان هرروز از شبکه ۳ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شده است. تا پیش از رمضان ۱۳۹۱ تهیه کنندگی و اجرای این برنامه را احسان علیخانی بر دوش داشت، حتی سال ۸۷ هم فرزاد حسنی مجری این برنامه بود، اما در سال ۹۱ تهیه کننده این برنامه مجید یوسفی و مجری این برنامه علی ضیا انتخاب شدند. موضوع این برنامه در قالب اجتماعی است. مهمانان این برنامه می تواند از هر قشری باشد از جمله: معلول، شاعر، نخبه و …

قسمتی از مصاحبه با احسان علیخانی :  آقای علیخانی می خواهم کمی در مورد دوران تحصیلتان برایمان بگویید. از معلم هایی که داشتید آیا کسی هست که با او در ارتباط باشید؟  اگرچه کمی بازیگوش بودم اما با معلم هایم رابطه ی خوبی داشتم. با دو تا ازمعلم هایم هنوز هم ارتباط دارم و هرازگاهی همدیگر را می بینیم.
معلم تاریخ راهنمایی و معلم تاریخ دبیرستان. یک دوره دیدار سالیانه با بچه های مدرسه و معلم ها از قدیم داشتیم و بیشتر در این دوره ها می بینمشان. /زندگی شخصی احسان علیخانی     شما همیشه در گفت وگوهایتان اعلام می کنید که مادرتان برایتان از جایگاه والایی برخوردار است، این رابطه خوب همچنان ادامه داد؟  -بله…حتما… مگر می تواند غیر از این باشد؟
من هرچه دارم از دعای خیر مادرم دارم. 

شهرت برایتان دردسر ساز نیست؟ -بله… خیلی… خیلی جدی می گویم به کسانی که هنوز به شهرت نرسیده اند، توصیه می کنم که هنوز تا به شهرت نرسیده اند، خیلی راحت تر زندگی می کنند.
شهرت خیلی جذاب است. شبیه باتلاقی است که گل های نیلوفر خوشگلی روی آن هست و خیلی جذاب است… اما وقتی داخل آن می افتی زندگی تو را تغییر می دهد و تو زورت نمی رسد که با تغییرات زندگی خودت را سازگار کنی… بعد خسته ات می کند… زده ات می کند…

وقتی همراه با خانواده تان هستید، این مشکلات برای آنها دردسر ساز نمی شود؟-من گاهی با دوستان ورزشکارم یا هنرپیشه ها بیرون می روم، مردم با آنها سلام و علیک می کنند اما با من حرف می زنند. مثلا یک هو سرت داد و بی داد می کنند یا از کرایه اتوبوس سر تو داد می زنند تا سریال شبکه فلان که نگرفته… جدی می گویم… مثلا تیم ملی از لبنان باخت سر تو داد می زنند… به خاطر گرانی سر تو داد می زنند… و احساس هم می کنند که تو یک نقشی جایی داری.
 مجری باید طوری جلوی بیننده بنشیند که مردم یاد بدهکاریشان نیفتند! ، بحث لباس های مجری از جمله مباحث مهمی است که خیلی مورد توجه است، شما لباس هایتان را چطور انتخاب می کنید؟  -مجری باید آراسته باشد. او جلوی مردم می نشیند و نباید طوری لباس بپوشد که مردم یاد بدهکاری هایشان بیفتند
قطعا یکی از موارد این است که مجری باید آراسته و تمییز باشد، اصلا خوش تیپ باشد. چه اشکالی دارد؟ ترجیح من این است که کت و شلوار خوبم را برای مردم بپوشم.نه لباس های بدم را جلوی آنها بپوشم.
زندگی شخصی احسان علیخانی    سخت‌ترین مصاحبه‌ای که در زمینه اجرا یا گزارش انجام دادید؟  چون اعتماد به نفس خوبی دارم، از هیچ‌کس واهمه نداشته و برای همین با هر که فکرش را کنید به راحتی گفتگو می‌کنم و اصلا مقام و پستش برایم مهم نیست؛ اما سخت‌ترین از نظر فضا، برنامه‌ای بود که در یک هلی‌کوپتر ضبط می‌کردیم.
 در دوران دانشگاه به خاطر احسان علیخانی بودن از لطف و حمایت اساتید هم بهره می‌بردید؟  دانشگاه ما اصلا این طوری نبود که ارفاق کند. (امیررضا خادم) می‌تواند این گفته مرا تصدیق کند، چون او هم یک دوره آنجا بود. حتی در برخی مواقع اساتید موضع هم می‌گرفتند.

 /زندگی شخصی احسان علیخانی  دست فرمانت چطور است؟ فکر کنم خیلی با سرعت رانندگی می کنی؟  من سالها قبل از این تصادف آخرم هم یک تصادف داشتم. آن زمان حس می کردم خیلی شوماخرم! اما آن تصادف به من یاد داد که هرچقدر هم شوماخر باشی نمی توانی دیگران را کنترل کنی چون ممکن است آنها شوماخر نباشند!
 آن تصادف در بیست و پنج سالگی در اتوبان همت رخ داد و خدا را شکر هیچ اتفاقی برای احدی نیفتاد و خونی از دماغ کسی هم نیامد  ماجرا اینطور بود که من داشتم با ۱۲۰ تا سرعت در اتوبان می آمدم و ماشین جلویی یک آن از لایی کشیدن ماشین کناری اش ترسید و منحرف شد و پایش را گذاشت روی ترمز ، مثلاً در عرض دوثانیه! آن لحظه یکی از بهترین ری اکشن های زندگی ام بود ؛ دوثانیه آخر قبل از برخورد با دوستم بلند می خندیدیم چون هیچ کاری نمی توانستیم بکنیم.
 من آن زمان رونیز داشتم و ماشین مقابل ماکسیما بود. وقتی پیاده شدم من را شناخت و آمد روبوسی کردیم. بعد عالی تر وقتی بود که صندوق ماشین را جلوی ما بالا داد و دیدیم یک سپر و دوتاچراغ در صندوق عقب است. فهمیدیم که نیم ساعت پیش سپر و چراغ هایش را عوض کرده بود و حالا ما دوباره داغان‌شان کرده بودیم. 
این اتفاق اینقدر خنده دار و مهیج بود که هنوز یادش می افتم خنده ام می گیرد. در آن صحنه فهمیدم که همه چیز دست من نیست و نمی توانم همه چیز را اداره کنم. هرچقدر سن بالاتر می رود پخته تر می شویم.

                                                                        دانلود فیلم 


آیا احسان علیخانی بچه طلاق است؟ + فیلم ، فیلم صحبت های احسان علیخانی درباره طلاق پدر و مادرش در برنامه ماه عسل،

نظرات (۱)


از کجا اطمینان دارید بچه طلاق نیست؟

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">