جزئیات پیدا شدن جسد سوخته دختر ۱۰ ساله در آبادان

جزئیات پیدا شدن جسد سوخته دختر ۱۰ ساله در آبادان

جسد سوخته دختر بچه حدودا ۱۰ ساله و با هویت نامشخص در مسیرفرودگاه آبادان توسط نیروهای شهرداری پیدا شد.

درپی تماس بامرکز پلیس ۱۱۰ آبادان مبنی بر پیدا شدن جسد سوخته دختر بچه ای در مسیرجاده فرودگاه آبادان، بلافاصله ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی آبادان به محل اعزام شدند.

با حضور کارآگاهان پلیس جنایی در محل کشف جسد و در بررسی های نخست ماموران متوجه شدند جسد متعلق به دختر بچه ای حدودا ۱۰ یا ۱۲ ساله است و قاتل پس از به قتل رساندن این دختر بچه جسدش را سوزانده و درجاده فلکه فرودگاه آبادان در شهرستان خرمشهر رها کرده است.

به دلیل اینکه جسد در شهرستان خرمشهر پیدا شده است پرونده در اختیار دایره جنایی شهرستان خرمشهر قرار گرفت و کارآگاهان تحقیقات خود را برای فاش شدن ابعاد این جنایت آغاز کردند.

یک مسئول امنیتی در شهرستان خرمشهر که نخواست نامش رسانه ای شود گفت: شامگاه سه شنبه پانزدهم خرداد ماه از پیدا شدن جسد سوخته یک دختر بچه توسط نیروهای شهرداری در جاده فلکه فرودگاه آبادان مطلع شدیم. – این جاده بصورت مشترک یک طرف خیابانش حوزه استحفاظی شهرستان خرمشهر است و دیگری حوزه استحفاظی شهرستان آبادان است –

بلافاصله ماموران پلیس جنایی تحقیقات خود را آغاز کردند و باتوجه به اینکه جسد هویتش مشخص نیست و همینطور به دلیل اینکه در روزهای گذشته در شهرستان های خرمشهر ،آبادان و دیگر شهرستان ها اطراف هیچگونه اعلام گم شدن دختری با مشخصات جسد پیدا شده نداشته ایم، جسد سوخته شده این دختر به پزشکی قانونی انتقال یافت و کارآگاهان در تلاش هستند تا عامل این جنایت را دستگیر کنند.

این مقام امنیتی افزود: ممکن قاتل در مکانی دیگر جنایت خود را انجام داده است و پس از سوزاندن این دختر بچه جسد وی را به این مکان انتقال داده است. اما تا زمانی که پزشکی قانونی نتیجه بررسی های خود را در اختیار کارآگاهان نگذاشته است، نمی توانیم قاطعانه این اظهارت را تأییدکنیم.

وی در آخر گفت: احتمال می رود این طفل معصوم مثل آتنا دختر بچه پارس آبادی قربانی نیت شوم کفتار صفتی شده است و قاتل برای پوشاندن عمل کثیف خود اقدام به سوزاندن جسد کرده است.

ماموران شهرستان خرمشهر و آبادن درحال جستجوی خانواده دختر بچه به قتل رسیده هستند.

معاونت اجتماعی پلیس آبادان در خصوص فیلم منتشر شده ای در فضای مجازی که جسد دختر بچه ای در حال سوختن را به تصویر کشده است، اعلام کرد: این فیلم هیچ ربطی به جسد کشف شده ندارد و این فیلم قدیمی است

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">