سرین بدیعی کیست | بیوگرافی و تصاویر اینستاگرام سرین بدیعی + عکس

سرین بدیعی ، شاهزاده پارسی کیست + بیوگرافی و تصاویر اینستاگرام سرین بدیعی پسر سرهنگ بدیعی
بیوگرافی سرین بدیعی ، شاهزاده سرین اینستاگرام,sereen badie,,سرین بدیعی ویکی پدیا و خلاصه همه چیز درباره را این شیطان صفت سرین بدیعی در این مطلب برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم.

سریع بدیعی فرد همجنس‌بازی و شیطان پرستی که خود را «شاهزاده سرزمین پارس» می‌خواند.
سرین بدیعی فرزند سرهنگ جلال بدیعی متولد 21 مهر 1352 در تهران است.فرد یادشده که علاوه بر ارتکاب اعمال شنیع، همواره به ایرانیان مسلمان نیز توهین و جسارت می‌کند، در پی شکایت یک ‏پسربچه 16 ساله تحت تعقیب قضائی و بازجوئی قرار گرفته است.
به گفته این نوجوان، «سرین بدیعی» در خانه ویلایی خود به او ‏تعرض کرده است.‏
‏«سرین بدیعی» همجنس‌باز منحرفی که خود را “شاهزاده سرزمین پارس” لقب داده است که پوزخندی بیش نیست.
خاطرنشان می‌کنیم «سرین بدیعی» فرزند یکی ‏از نظامیان بلندپایه ارتش پهلوی است که پدرش در ابتدای انقلاب به جرم ارتکاب جنایت علیه هموطنان خود به اعدام محکوم ‏شد.
وی با ثروت به ارث رسیده از پدرش، به اروپا و سپس امریکا مهاجرت کرد و همانجا رشد نمود و تربیت شد.

سرین بدیعی فرزند رئیس ساواک دچار بیماری های جنسی و روانی است

شایعاتی مبنی بر ایدز داشتن سرین بدیعی هست که از سمت وی تکذیب شده است. از دیگر انحرافات جنسی این بچه ساواکی یهودی زاده میتوان به کودک آزاری اشاره کرد که آشکارا اعلام میکند تمایل به رابطه جنسی با پسربچه های زیر 18سال دارد.
فرزند سرهنگ بدیعی در غرب تهران شهرک اکباتان با پشتوانه همان پول های دزدی یا بهتر است بگوییم پول خلق زحمتکش و مسلمان زندگی میکرد تا اینکه دوستان سرهنگ بدیعی در آمریکا تصمیم میگیرند سرین بدیعی را از ایران خارج کنند. 
داستان از این قرار بود که بعد از فراری دادن فرزند رئیس ساواک چندین فیلم جنسی از سرین بدیعی در تهران پخش شد تا بهانه ای باشد برای گرفتن اقامت سرین در ایالات متحده.هم اکنون سرین بازیگر فیلم های بزگسالان است و خودش با افتخوار اعلم میکد یک سلطنت طلب و پورن استار است.
سرین بدیعی در اینستاگرام در حال حاضر پیج فعالی ندارد وی هر پیجی که در اینستاگرام باز میکند به خاطر اهانت هایی که به مسلمانان میکند توسط اینستاگرام پیجش بلاک میشود.
سرهنگ بدیعی پدر نامشروع سرین بدیعی
سرهنگ بدیعی رئیس ساواک قم یک پسر به اسم سرین به دنیا می آورد که طبیعتاً سرین یهودی نژاد است و باید در یک خانواده با دین یهودیت پرورش می یافت.
ولی سرین فرزند نامشروع سرهنگ بدیعی و یک فاحشه یهودی مقیم ایران است.

به دلیل رعایت مسائل اخلاقی و قوانین کشورمان از انتشار بیشتر عکسهای این فرد متجاوزگر و لعین شده خودداری می کنیم.

منبع ؛ جامع ترین ها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">