معجزه و اتفاقی نادر در حین اهدای عضو پس از مرگ مغزی!

رویداد معجزه آسا هنگام جدا کردن اعضای یک بدن مرده برای پیوند به بیماران نیازمند، شگفتی پزشکان و پرستاران اتاق عمل را به دنبال داشت.


گزارش اختصاصی ویترینو به نقل از میرور؛ درعمل جراحی اهدای عضو ابتدا اعضا یا بافت های سالم از بدن شخص اهدا کننده (مرگ مغزی) برداشته و به منظور کمک به بهبود و نجات زندگی فرد بیمار، به بدن وی پیوند زده می شود. برخی افراد وصیت می کنند که پس ازمرگ، اعضای بدنشان اهدا شود.

یکی از اعضایی که بیش از سایر اعضای بدن اهدا می شود، کلیه است و بیشترین جراحی پیوند عضو، مربوط به پیوند کلیه و سپس پیوند قرنیه، پوست، دریچه قلب، رگها و سپس عضلات و استخوان است.

اما این بار در یک اتفاق نادر، جراحان بیمارستانی در شهر برمن آلمان در حین جراحی بر روی بدن بیماری که اعضای خود را برای پس از مرگ اهدا کرده بود، با پدیده بسیار عجیبی رو به رو شدند.

آنها پس از باز کردن شکم فرد، متوجه علایم حیاتی در اطراف معده شدند که نشان می داد شخص هنوز زنده است و مغز وی پیوسته علایم حیاتی ارسال می کند.جراحان با مشاهده علایم حیاتی، بی درنگ عمل جراحی را متوقف کردند.

پس از این اتفاق، یک تیم پزشکی مأمور انجام تحقیقات درباره علل و اسباب این حادثه و بازخواست تمام کسانی شدند که این بیمار را در حالی که هنوز زنده است زیر چاقوی جراحی اهدای عضو برده اند.

این منبع درباره سرنوشت نهایی فرد و وضع جسمانی وی گزارشی منتشر نکرده است.

نظرات (۹)


+++


سلام
هردم ازین باغ بری میرسد
خبری شد بگید


اگه ایران بود هموجا پارش میکرد میرفت خخخخخ


با abolfazl kordi موافقم ...


سلام

نظر شما در سرباز صفر پاسخ داده شد
التماس دعا


+++++


واقعا حرفه ایین


سلام
ممنون از توجه و لطف شما،
لینک شما ثبت شد میتونید لینک مارو به اسم "مدیرسبز" ثبت کنید.


الله اکبر

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">