پیش‌بینی عجیب وزیر ورزش از شانس صعود ایران به جام‌جهانی؟؟

مسعود سلطانی فر وزیر جدید ورزش با اظهارات خود نشان داده یکی از علاقمندان به فوتبال و پیگیر اخبار آن است. او در همین رابطه پیش بینی کرده ایران با فقط 17 امتیاز یعنی تنها دو برد از پنج بازی دور برگشت مقتدرانه به جام جهانی 2018 روسیه صعود خواهد کرد!

وزیر جدید ورزش،مسعودسلطانی فر بر صندلی ریاست ورزش تیکه زد،اخبار ورزشی،اخبار روز،اخبارداغ،اخبارسیاسی اجتماعی،اولین اظهار نظر وزیر ورزش پس از گرفتن رای اعتماد،اخبار داغ ورزشی،مسعود سلطانی فر

گزارش ویترینو به نقل از تابناک ورزشی ؛ وزیر ورزش و جوانان در بدو ورودش به این سمت مثل محمود گودرزی دست به پیش بینی زد. او معتقداست ایران با کسب 17 امتیاز می تواند به طور حتم به صورت مستقیم به جام جهانی فوتبال صعود کند.

مسعود سلطانی فر در تازه ترین اظهارات خود از پیش بینی اش درباره صعود مقتدرانه ایران به جام جهانی و فکر به برگزاری بازی تدارکاتی با تیم های بزرگ سخن گفته است.

مسعود سلطانی‌فر گفته: تیم ملی فوتبال ایران صعود مقتدری به دور نهایی جام جهانی روسیه خواهد داشت. این تیم نتایج خوبی گرفته و بهترین تیم آسیا است. تصورم این است که با 17 امتیاز صعود مستقیم ما به جام جهانی حتمی است.
وی ادامه داده: به عنوان یک هوادار ورزش ایران از ایام نوجوانی و جوانی که پیگیر بازی‌های تیم ملی بودم دوست دارم افق بعدی تیم ملی بالاتر از یک آرزوی صعود در جمع 32 تیم برتر باشد که فوتبال ما توان آن را دارد.

وزیر جدید ورزش در خاتمه نیز گفته: در اولین جلسه با رؤسای فدراسیون ها هم دستور تشکیل ستاد بازیهای المپیک 2020 و بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا را دادم و هم همراه و حامی همه جانبه تیم ملی ایران هستم تا صعود به جام جهانی، ضمن اینکه در فکرم برگزاری بازی‌های بزرگ تدارکاتی با تیم های معتبر دنیا برای تیم ملی است. در نهایت اینکه شادی جوانان کشورم را مثل شادی فرزندان خودم می دانم و به امید روزهای موفق تر برای ورزش ایران.

نظرات (۸)


دوست عزیز سلام.

تیم مدیریت محتوای موضوع آزاد به دنبال نویسندگان و به صورت تخصصی وبلاگ نویسان برتر میگرده تا با بازنشر مطالب خوب و مفیدشون در موضوع آزاد مخاطبین بیشتری پیدا کنند. خوشحال میشیم از سایت دیدن بفرمائید و درصورت علاقه مندی مطالب خوبتون رو در موضوع آزاد منتشر کنید.

موضوع آزاد یک لینک مستقیم به مطلب شما ایجاد میکنه و علاقمندان به مطلبتون رو به سمت شما روانه میکنه.

از اینکه با تولید محتوای خوب و مفید به ارتقای وب فارسی کمک میکنید ممنونیم :)

تیم مدیریت محتوای موضوع آزاد


سلام
وبلاگ بسیار خوبی داری
موفق باشی


صعود به جام جهانی مبارکشون باشه


وبلاگ خوبی دارید...ممنونم واقعا برادر


وبلاگ خوبی دارید...ممنونم واقعا برادر


می رن فقط پول بیت المالو حیف و میل میکنن و اخرش هیچ


وبلاگ زیبایی دارید
مطالب جذابی هم میذارید

پاسخ:
سپاس از نظر لطفتون ...

انشاءالله که اینطور بشه و اقتدار ایران در هرزمینه از جمله دراین زمینه بیشتر بشه
بهما سر زده و نظر دهید

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">