دانلود آهنگ جدید بهنام بانی بنام ماه عسل | دانلود تیتراژ ابتدایی ماه عسل 97

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی بنام ماه عسل 97 با بالاترین کیفیت 
Download New Music Behnam Bani – Mahe Asalx
ترانه «روزبه بمانی»  موسیقی «حامد برادران»
این آهنگ تیتراژ برنامه ماه عسل 97 می باشد
.
بهنام بانی ماه عسل 97
مجله ویترینو ؛

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی بنام ماه عسل 97 با بالاترین کیفیت
تیتراژ ابتدایی شروع برنامه ماه عسل با صدای «بهنام بانی»

و ترانه‌ای از «روزبه بمانی» و موسیقی «حامد برادران» پخش می‌شود.

بهنام بانی با این آهنگش اولین کارش در رابطه با ماه رمضان را اجرا میکند

همچنین قرار است تیراژ پایانی و انتهایی برنامه ماه عسل 97 توسط برادران ارش و مسح عدل پرور اجرا گردد.

متن آهنگ ماه عسل ۹۷ بهنام بانی

مث پرسه تو بارونی مث حال یه مهمونی مث ماه عسل میمونی
چی بهت بگم از حالم از تو از خودم از خیالم تو که حال منو میدونی
پای این همه خاطره با دل خون اگه میشه بمون بری جونمو میبری پشت سرت نرو جون دوتامون
از خیال تو دل کندم از تصورشم میمیرم من باور کن …
نرو از همه خاطره هام ای رویام نرو ای همه دنیام من بدون تو تنهام تو که میدونی
نرو از همه خاطره هام ای رویام نرو ای همه دنیام من بدون تو تنهام تو که میدونی

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی ماه عسل ۹۷ با لینک مستقیم

چه نباشی چه باشی من عاشقتم از من رد شی من عاشقتم حتی بد شی من عاشقتم
چه نباشی چه باشی تو باورمی فکر هرشب تو سرمی عشق اول و آخرمی
نرو از همه خاطره هام ای رویام نرو ای همه دنیام من بدون تو تنهام تو که میدونی
نرو از همه خاطره هام ای رویام نرو ای همه دنیام من بدون تو تنهام تو که میدونی

برای دانلود آهنگ تیتراژ ابتدای برنامه ماه عسل با صدای بهنام بانی روی دکمه دانلود کلیک کنید.

دانلود آهنگ تیتراژ انتهایی پایان برنامه ماه عسل 97


 Behnam Bani Mahe Asal 97 آهنگ تیتراژ ابتدایی برنامه ماه عسل 97 شبکه سه سیما بهنام بانی دانلود آهنگ دانلود آهنگ ایرانی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ ماه عسل 97 دانلود آهنگ های بهنام بانی ماه عسل 97 متن آهنگ ماه عسل 97 بهنام بانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">