انفجار در آدانای ترکیه 23 کشته و زخمی برجای گذاشت

استاندار آدانای ترکیه اعلام کرد در نتیجه وقوع انفجار صبح امروز در پارکینگ این استانداری 2 نفر کشته و 21 تن دیگر مجروح شده اند.

گزارش ویترینو ؛ وقوع انفجار یک خودرو در ساعت 8:05 دقیقه صبح امروز در پارکینگ استانداری آدانا گزارش شده است که هنوز دلیل آن مشخص نیست.

محمود دمیرتاش، استاندار آدانا درباره انفجار رخ داده در پارکینگ استانداری اعلام کرد: در نتیجه این انفجار 2 شهروند ما جان باخت و 21 نفر دیگر زخمی شدند.

استاندار آدانا افزود ، که این انفجار توسط یک خودروی بمب گذاری شده در ورودی دفتر فرمانداری صورت گرفته و گفته می شود که توسط یک زن انجام شده است.بنا بر گزارش های منتشر شده این انفجار یک حمله تروریستی بوده است.

در همین حال گزارش شد که طی این انفجار سایر خودروهای موجود در این پارکینگ نیز آتش گرفته و همچنین ساختمان استانداری نیز خسارت دیده است.

نظرات (۸)


سپاسگزارم.


واقعه ی تلخی بود....



++


سلام.
الان که من دارم دامنه ثبت می کنم رتبه الکسا میاد پایین؟

پاسخ:
بله صد در صد البته باید تولید محتوا هم انجام بدین ...

تبلیغ تو سایت ها بهتر جواب میده یا اینکه بازدید بخرم؟

پاسخ:
سلم دوست عزیز ، لطفا لینک فرم ارسال رو کامل پر کن تا لینک وب سایتت بیافته تا من بیام وبتون تا یک آپب محسوب برای شما و بازدید بشه براتون در ضمن تبلیغات بهترین راه هستش ، چون هم نامتون بیشتر دیده میشه و هم بازدید واقعی کسب می کنین و رتبتون تو گوگل افزایش پیدا می کنه ...
موفق باشید

سلام.
یک سوال دارم.بهتره از این دوتا سایت زیر توی کدوم سایت تبلیغ کنم؟
blogfa.com

پاسخ:
در شرکت صباویژن یا ای نتورک بهترین تبلیغ دهنده و در عین حال بیشترین بازخورد رو می تونین داشته باشین اگه بازهم سوالی بود در خدمتم...

بین بلوگفا و نوای مقدم موندم توی کدوم تبلیغ کنم؟
بلوگفا:200000 نمایش + 10 روز
نوای مقدم:روزانه 8 تا 10 هزار نمایش + 30 روز

پاسخ:
بلوگفا

سلام.ت.لید محتوا یعنی چی؟

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">