رل زدن چیست + آموزش رل زدن در اینستاگرام

رل زدن چیست,اموزش رل زدن,رل زدن ویکی پدیا,رل زدن در اینستاگرام,چگونه رل بزنیم,سینگل یعنی چی؟,رل ویکی پدیا,سینگل بودن,عکس رل

رل زدن یعنی اول ایجاد یک رابطه دوستی بین دختر و پسر هست که نهایتا به ی دوستی طولانی مدت تبدیل میشه رل زدن به انگلیسی real به معنی واقعی است real love کلمه انگلیسی به معنی دوست واقعیمی باشد که در ادامه جزئیات این ماجرای اینستایی را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

مجله ویترینو ؛

دیگر می توان گفت همه جوانان کشورمان دارای اینترنت هستند و حداقل در یکی از شبکه های اجتماعی عضو هستند که بیشترین و محبوترین نرم افزار شبکه اجتماعی در بین جوانان در ایران متعلق به دو ابر قدرت ""اینستاگرام و تلگرام"" می باشد.

دختر ها و پسرهای گل گلاب کشورمان هر روزه وقت بسیاری را در این شبکه ها سپری می کنند و مشغول رل زدن با یکدیگر هستند ، حالا رل زدن یعنی چه و این کلمه چه کاربری دارد و چه مکشلی را از مشکل جوانان حل می کند خود سوال بزرگی است که ذهن بسیاری را معطوف به خود کرده است.

رل زدن یعنی اول ایجاد یک رابطه دوستی بین دختر و پسر هست که نهایتا به یک دوستی طولانی مدت تبدیل شود.

کلمه رل real love به معنی دوست واقعی که در شبکه های مجازی به خصوص اینستاگرام کاربرد دارد.

in rel یعنی در حال رابطه با یک شخص است بزرگترین مشکلی که بیشتر پسر ها در این ارتباط دارند این است که فکر می کنند یک راه حل کلی برای عاشق کردن دختران وجود دارد که این طرز تفکر بسیار غلط است و به قول معروف باید "قلغ هر کس رو پیدا کنید" تا بتونید با اون رابطه برقرار کنید.

بر اساس روانشناسی جذب، همه ی دختر ها به یک شکل فکر نمی کنند اما هر دختری حداقل یکی از موارد زیر را در لیست آرزوهایش دارد مردان برجسته، بیشتر زن ها را به خود جذب می کنند: زن ها به مردانی جذب می شوند که با جذبه، تاثیر گذار و قوی هستند. اگر از هر دختری در مورد مرد آرزوهایش بپرسید به عنوان مثال به یک ستاره ی معروف و خوش قیافه اشاره می کند.

بر اساس روانشناسی جذب، بیشتر زن ها به حمایت نیاز دارند؛ در نتیجه یکی از مهمترین چیزهایی که باعث می شود احساس امنیت کنند بودن با مردی است که موقعیت اجتماعی خوبی دارد و یا آینده اندیش است.

دلیل آن این است که مرد آینده اندیش به احتمال زیاد روزی موقعیت اجتماعی خوبی خواهد داشت.

تحقیقات پژوهشگران نشان داده است مردی که ماشین گرانی زیر پایش دارد خیلی جذاب تر از مردی است که یک ماشین معمولی را می راند اعتماد به نفس بیشتر زن ها را به خود جذب می کند.

اعتماد به نفس تنها نشانه ای است که 99% از زن ها متوجه ی آن می شوند و باعث می شود مردان بسیار جذاب تر به نظر برسند. اگر می خواهید دختری به شما جذب شود خود را با اعتماد به نفس کرده و آن را نشان دهید.

شهرت و جذابیت: به طور قطع، شهرت یکی از عوامل تاثیر گذار در جذابیت است. یک تحقیق روانشناسی نشان داده است که دختر ها از مردی خوش شان می آید که دختری دیگر به وی لبخند بزند!!، حال مردی را تصور کنید که بیش از یک طرفدار دارد.

آیا دختر ها پسر های خوب را دوست دارند؟ اول اجازه دهید مفهوم کلمه ی خوب را برای تان توضیح دهم تا بهتر متوجه ی منظورم شوید.

یک پسر خوب، پسری است که اجازه دهد دختر، همه کاره باشد؛ کسی که هر کاری برای خوشحال کردن دیگران بکند حتی اگر به قیمت خوشحالی خودش باشد. همچنین پسر خوب، پسری است که همیشه با آن دختری که دوست دارد تماس بگیرد و دنبالش است.

آیا دختر ها به زیبایی چهره اهمیت می دهند؟  دختر ها به اندازه ی مردان به خوش قیافه بودن اهمیت نمی دهند؛ اما به طور حتم به مردان سالم که خوش اندام باشند توجه خاصی می کنند.

دخترها به احساس امنیت نیاز دارند؛ احساسی که در کنار یک مرد برجسته پیدا می کنند نه یک پسر خوب؛ مردی که مثل یه رهبر همه چیز را هدایت کند.

در مقابل هم اگر شخصی ترسو باشید و بازیچه ی دست دختر ها قرار بگیرید هیچ دختری عاشق تان نخواهد شد.

خبر خوش این است که هر موقع بخواهید می توانید تمرین های بدنسازی را شروع کنید، از همین امروز به باشگاه بروید و اندامتان را متناسب کنید؛ این کار کاملا امکان پذیر است.

نظرات (۲)


لطفا تلفظ شفاهی کلمات جدیدراهم بزارید


چقدر دوریم از فرهنگ اسلام و اهل بیت.ع.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">