آخرین وضعیت مهدی قائدی پس از تصادف دیروز در بوشهر 10 بهمن 96

وضعیت مهدی قائدی از زبان پزشک معالجش

مهدی قائدی پس از 24 ساعت به هوش آمد

دکتر رحمانیان پزشک معالج مهدی قائدی در خصوص آخرین وضعیت بازیکن استقلال پس از تصادف شدید توضیحاتی ارائه کرد.مهدی قائدی که در بوشهر دچار سانحه رانندگی شده بود و در ICU بستری بود سرانجام پس از 24 ساعت به هوش آمد.

مجله ویترینو ؛

رحمانیان پزشک معالج مهدی قائدی در پاسخ به این سوال که آیا او به تهران منتقل می شود یا خیر، گفت:معلوم نیست این بیمار چه زمانی از دستگاه جدا می شود، اگر فردا یا پس فردا دستگاه جدا شود، باید به مدت یک هفته به صورت مطلق بیمار استراحت کند تا شرایط اش طبیعی شود و مطمئن شویم که خون ریزی او را تهدید نمی کند و سپس درباره انتقال به تهران تصمیم گیری می کنیم.

جراح قائدی درباره میزان دوری او از میدان مسابقه گفت:همان گونه که پیش از این گفتم، اگر یک فرد عادی دچار این حادثه شود باید 2 ماه استراحت کند و از فعالیت سنگین دوری کند، اما در مورد مهدی قائدی و بازگشت او به فوتبال نمی توانم اظهار نظر دقیقی انجام دهم و این موضوع باید از طریق پزشکان متخصص انجام شود.

مهدی قائدی که در بوشهر دچار سانحه رانندگی شده بود و در ICU بستری بود سرانجام پس از 24 ساعت به هوش آمد.مهدی قائدی

مهدی قائدی مهدی قائدی

یک منبع آگاه امروز اظهار داشت:مهدی قائدی که در ساعت 1:30 دقیقه بامداد روز یک شنبه به دلیل سانحه تصادف با افت شدید هوشیاری به همراه خونریزی شدید به بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر منتقل شده بود، ساعت 2 بامداد امروز به هوش آمد.

وی که خواست نامش فاش نشود، افزود:به گفته پزشک معالج وی سطح هوشیاری این بیمار رو به بهبودی است و سعی شده با مراقبت های مناسب، از هرگونه خونریزی مجدد بیمار جلوگیری شود.

این منبع آگاه در خصوص انتقال این بیمار به بیمارستانی دیگر در خارج از استان بوشهر، عنوان کرد:روند بهبودی وضعیت سلامتی این بیمار با نظارت تیم متخصصین پزشکی در بوشهر در حال انجام است و انتقال مهدی قائدی به بیمارستانی دیگر در خارج از استان بوشهر تحت تصمیم گیری این تیم پزشکی قرار دارد.

آخرین وضعیت مهدی قائدی از زبان پزشک معالجش

پزشک مهدی قائدی آخرین وضعیت بازیکن تیم فوتبال استقلال را تشریح کرد.

قائدی و یکی دیگر از همراهش هنوز در بیمارستان حضور دارند. کبد و طحال مهدی قائدی تحت عمل جراحی قرار گرفته و من از عمل جراحی این بازیکن راضی ام. معالجه قائدی همچنان ادامه دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">