آرایشهای مد سال ۹۷ | مدهای آرایشی سال ۲۰۱۸

آرایش مد سال جدید مدل آرایش چشم 2018 مدل آرایش سال 97 مدلهای آرایشی 2018

مد آرایش سال 2018 آیا می دانید که سال ۲۰۱۸ چه مدهای آرایشی طراحان مد و آرایشگران را به سمت خود جلب کرده است؟ اگر شما هم می خواهید با مدهای آرایشی سال ۲۰۱۸ آشنا شوید، در ادامه مطلب با مجله ویترینو همراه باشید.

مجله ویترینو ؛

رنگ بنفش

رنگ بنفش  به عنوان رنگ سال ۲۰۱۸ معرفی شده است، بدین معنی که از این پس این رنگ را نه تنها در آرایش بلکه در لباس و دیگر اکسسوری ها خواهید دید. طبق نظر پانتون، این رنگ بسیار لاکچری و فریبنده است.


ابروهای اصلاح شده

امسال ابروهای اصلاح شده مد شده است. بنابراین اگر خوشحال بودید که برای ابروهایتان وقت نمی گذاشتید یا هزینه ای پرداخت نمی کردید، باید بگوییم که این کارها باید بار دیگر از سر بگیرید زیرا ابروهای تمییز نشده در سال ۲۰۱۸ دیگر هیچ جذابیتی ندارند و باید سریعا دست به کار شوید.


مژه های بلند

اگر به طور طبیعی مژه های بلندی دارید، که سال سال شماست. مژه های بلند در سال ۲۰۱۸ بر چشم ها فرمانروایی می کند. اگر مژه هایتان کوتاه است هم نگران نباشید، می توانید با استفاده از ریمل یا حتی مژه های مصنوعی به مراد دلتان برسید.


هایلایت قرمز

رژ لب های قرمز همیشه روی مد بودند اما امسال علاوه بر آن، از این رنگ به عنوان هایلایت برای دیگر جاهای صورت نیز استفاده می شود. خوبی این رنگ آن است که به هر تن پوستی نیز می آید.


کرم پودر مات

کرم پودرهای روغنی که صورت شما را براق و چرب نشان می دهند، را فراموش کنید. در سال ۲۰۱۸ کرم پودرهای مات توجه طراحان مد و آرایشگران را به خود جلب کرد. هر چه کرم پودر روی صورت تان کمتر به چشم آید، صورت تان جذاب تر و زیبا تر به مظر می رسد.


خط چشم پررنگ
چیزی که در سال ۲۰۱۸ مد می شود، خط چشم های بلند و پهن است. نه تنها آن را برای بالای چشم، بلکه پایین چشم هم باید بکشید.
منتظر پست های بعدی مجله ویترینو راجع به رنگ مد سال ۹۷  مدل دکوراسیون رنگ سال  مدل مانتو رنگ سال ۹۷  رنگ موی مد سال ۲۰۱۸ هم باشید بزودی در خروجی وب سایت قرار خواهیم داد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">