آریانا سعید | بیوگرافی و عکس های جدید آریانا سعید خواننده افغانی + زندگی شخصی

آریانا سعید کیست| بیوگرافی و عکس های جدید آریانا سعید خواننده افغانی + زندگی شخصی

آریانا سعید خواننده آریانا سعید متولد ۱۴  ژوئیه ۱۹۸۵ در کابل افغانستان، خواننده است.

مجله ویترینو ؛ 

فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت تجارت از دانشگاه سوئیس می باشد مادرش دری زبان و پدرش پشتو زبان است دارای شش خواهر است و خودش فعلا با مادرش در شهر لندن زندگی می‌ کنند

هشت ساله‌ بود که با خانواده‌ اش کشور را به خاطر جنگ‌ های داخلی به مقصد سویس ترک کرد وی پس از پایان تحصیلات در سال ۲۰۰۰ میلادی از سوئیس به لندن مهاجرت کرد و آنجا اقامت نمود

در سن دوازده سالگی در یکی از آموزش‌گاه‌ های موسیقی به فراگیری علوم ابتدایی موسیقی پرداختم؛ اما به دلیل فشارهای خانواده‌ ام مجبور شدم ‌آموزشگاه موسیقی را ترک کنم

زیرا سنت‌ های موجود افغانی در وجود اعضای خانواده‌ ام اجازه‌ این را نمی‌ داد بعد از ترک آموزش‌ گاه، هیچ‌گاه آرام ننشستم و با تمام وجودم و دور از همه در خفا تمرین می‌ کردم تا موسیقی فرا بگیرم

سال 1387 برای اولین‌ بار با گروهی از هنرمندان خارجی آشنا شدم افرادی که در این گروه کار می‌ک ردند، می‌ خواستند یک گروه موسیقی بسازند و تنها کمبود این گروه  یک آواز‌خوان زن بود

سرانجام، من با این گروه یک‌ جا شدم و از همان موقع فعالیت‌ های هنری‌ ام را آغاز کردم

اولین آهنگم به نام ماشاالله ماشاالله بود که توسط یکی از پرودیسر‌های بسیار مشهور پاکستانی و یکی از رپر‌های خوب ترتیب داده شد

پس از نشر این آهنگ، جاوید شریف، یکی از هنرمندان محبوب کشورمان با من در تماس شده و از من خواست تا یک کار جدید و کاملا متفاوت با هم داشته باشیم بعد ما دو نفر آهنگ‌ هایی به نام‌ های «جلوه» و «بیا بیا» را با هم ثبت کردیم

پس از این که این دو آهنگ در دست‌رس مردم قرار گرفت، مردم با من و صدای من آشنا شدند

گرفتن جوایزی چون؛ بهترین خواننده زن جوان، بهترین آواز خوان زن، بهترین اجرا کننده زنده و بهترین ویدیوی سال از جمله دست‌ آوردهای هنری آریانا است

درمجموع، ویدیو کلیپ‌ های آریانا در یوتیوب توجه بیش از ۵ میلیون ببینده را به خود جلب کرده‌ است. اکثر شعرها و کمپوزهای آهنگ‌ هایی که می‌ خواند، از ساخته‌ های خود او است. آریانا اولین هنرمند افغان بوده که آهنگش «ماشاالله» در شبکه‌ های جهانی پخش شده‌ است

پاپ، ریتم اند بلوز، هیپ پاپ، موسیقی افغانستان از سبک های آریانا می باشد


بیوگرافی و عکس آریانا سعید خواننده افغانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">