آموزش تایپ مستقیم فارسی در پریمیر + نحوه وارد کردن زبان فارسی به پریمیر

آموزش تایپ فارسی در پریمیر که اگر میخواهید در یک نرم افزار گرافیکی مثل پریمیر و افترافکت و تری دی مکس متن های فارسی تایپ کنید، باید در یک نرم افزار فارسی نویس متن خود را بنویسید و سپس آن را به پروژه خود وارد که در ادامه هم نرم افزار و هم آموزش نحوه وارد کردن آن را برای شما عزیزان اماده کرد ایم.

مجله ویترینو

شاید برای شما هم پیش بیاید که بخواهید در نرم افزار پریمیر و دیگر نرم افزارهای گرافیکی نوشته و متن فارسی نویسید ولی این نرم افزار شرکت ادوبی به دلیل تحریم کشور عزیزمان زبان پارسی را از نرم افزار حذف کرده است , همچنین در نرم افزار تری دی مکس ,  پیناکل , اتوکد و ...  هم امکان نوشتن فارسی وجود ندارد ولی راه حل برای این مشکل وجود دارد پس نگران نباشید و با ما در ادامه همراه شوید.

اگر میخواهید در یک نرم افزار گرافیکی مثل پریمیر و افترافکت متن های فارسی تایپ کنید، باید در یک نرم افزار فارسی نویس متن خود را بنویسید و سپس آن را به پروژه خود وارد که شما می توانید از نرم افزار فارسی نویس رویا استفاده کنید.

این نرم افزار دارای فونت های بی شمار و بسیار زیبای فارسی می باشد که شما میتوانید متن دلخواه خود را در ادیتور این نرم افزار تایپ کنید و سپس آن را کپی گرفته و در هر نرم افزار دیگری Paste کنید. سپس فونت آن را تنظیم نمایید تا به زیبایی و با فونت دلخواه شما نمایش داده شود.

فقط یک نکته ناگفته نماند که هنگام کپی گرفتن از متن خود باید گزینه آخر یعنی wrap to rule را انتخاب فرمائید که بتوانید به راحتی ازان استفاده فرمائید.

در صورت تمایل کاربران عزیز مجله ویترینو جدیدترین نسخه "نرم افزار فارسی نویس رویا" را به طور کاملا رایگان از سایت دریافت کنید.


لطفا برای دانلود Farsi Nevis Roya کلیک فرمائید.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">