آموزش حذف پیام در واتس اپ جدید 2017

سرانجام قابلیت حذف پیام در واتس اپ برای کاربران فعال شد. در ادامه به معرفی و آموزش این قابلیت جدید در اپلیکیشن پیام رسان WhatsApp خواهیم پرداخت.

مجله ویترینو ؛

آیا شما هم یکی از کاربران اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ هستید اینگونه به نظر می‌رسد واتس اپ آزمایش بر روی قابلیت حذف پیام‌هایی که شما احساس می‌کنید آن‌ها نامناسب هستند و آرزو می‌کنید به عقب بازگردید تا آن‌ها را نمی‌فرستادید را، به مراحل پایانی رسانده است. بله، شما سرانجام قادر به حذف پیام در واتس اپ هستید، اما فراموش نکنید که این کار را باید در مدت زمان کمی انجام دهید.

اگر چه خود شرکت تحت امر فیس بوک تا بدین لحظه هیچ رونمایی از قابلیت حذف پیام در واتس اپ انجام نداده است، اما صفحه‌ی پرسش و پاسخ این اپلیکیشن به تازگی با توجه به این قابلیت جدید آپدیت شده است. واتس اپ نام این قابلیت را “Delete for everyone” یا به فارسی «حذف برای همه» قرار داده است و آن را در اختیار کاربران پلتفرم‌های اندروید، آی او اس و ویندوزفون قرار خواهد داد.

آموزش حذف پیام در واتس اپ

به منظور حذف یک پیام که شما در واتس اپ ارسال کرده‌اید، باید در ابتدا وارد صفحه‌ی چت مورد نظر شوید، بر روی پیام مورد نظیر ضربه زده و انگشتتان را نگه دارید، بر روی آیکون سطل زباله کلیک کنید و سپس گزینه‌ی Delete for everyone را انتخاب کنید تا پیام ارسالی شما حذف شود. این قابلیت جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا حتی چندین پیام را انتخاب کرده و به یکباره آن‌ها را حذف کنید. اما اگر می‌خواهید آن پیام تنها برای شما حذف شود، باید پس از انتخاب آیکون سطل زباله، گزینه‌ی “Delete from me” را انتخاب کنید.

البته این نکته‌ی مهم را باید در نظر داشته باشید که شما تنها می‌توانید پیام‌هایی را حذف کنید که تنها 7 دقیقه از زمان ارسال آن‌ها گذشته است، بنابراین لازم به گفتن نیست که باید خیلی سریع دست به کار شده و پیام اشتباه ارسال شده را حذف کنید. اگر کار با موفقیت انجام شود، به جای پیام ارسالی شما عبارت “This Message was deleted” یا به فارسی «این پیام حذف شده است» را مشاهده خواهید کرد.

در حال حاضر قابلیت حذف پیام در واتس اپ ، در اختیار تمامی کاربران قرار نگرفته است و برای عرضه نسخه‌ی عمومی مدت زمان کم دیگری نیاز است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">