آموزش گرفتن وام از کارت یارانه یارا کارت + سایت وام یارانه

یارا کارت،سایت یارا کارت،سایت کارت یارانه یارا کارت،کارت اعتباری یارانه , کارت یارانه , کارت یارانه یارا کارت , وام 30 میلیونی یارانه , وام با یارا کارت , وام یارانه , یاراکارت،، نحوه گرفتن وام با یارانه،یاراکارت چیست

آموزش گرفتن وام ۳۰ میلیونی از کارت یارانه یارا کارت به همراه سایت وام یارانه یارا کارت نام کارتی است که برای اعطای تسهیلات با پشتوانه یارانه نقدی در نظر گرفته شده است. حداکثر وام پرداختی یارا کارت ۵ میلیون تومان است.

یارانه،زمان واریز یارانه اعلام شد،زمان واریز یارانه نقدی،افزایش یارانه،یارانه این ماه کی واریز میشود،اخبار اقتصادی،اخبار داغ،آخرین اخبار رایانه+,hvdc dhvhki hdk lhi+یارانه این ماه،

ویترینو ؛ یارا کارت اعتباری، طرحی است که در ادامه صدور کارت های اعتباری در حدود دو سال گذشته در شبکه بانکی اجرایی می شود.

یارا کارت این روزها در فضای رسانه ای اقتصاد کشور کاربرد زیادی پیدا کرده است. ۲۷ اردیبهشت ماه بخشنامه جدید بانک مرکزی برای توسعه کارت های اعتباری صادر شد و به بانک ها اجازه داد به پشتوانه حسابی که یارانه خانوارها به آن واریز می شود، برای صاحب حساب یاراکارت صادر شود.

البته مسئولان بانک مرکزی در تبیین وظایف کارت های اعتباری از جمله یارا کارت در نظام بانکی گفته اند، قرار نیست همه شهروندان در کوتاه مدت به آن دسترسی داشته باشند بلکه ورود کارت اعتباری به نظام بانکی ایران در واقع ابزار جدیدی برای بانکهاست تا با این شیوه و در بلندمدت بخشی از تقاضای عمومی در زمینه دریافت تسهیلات خرد را پوشش دهد.

۱ – یارا کارت نام کارتی است که برای اعطای تسهیلات با پشتوانه یارانه نقدی در نظر گرفته شده است.

۲ – حداکثر وام پرداختی یارا کارت ۵ میلیون تومان است.

۳ – اگر چه سقف وام ۵ میلیون تومان است اما این الزامی برای بانک ایجاد نمی کند. بلکه با توجه به میزان یارانه دریافتی شما سطح وام مورد تایید قرار می گیرد.

۴ – مدت زمان بازپرداخت وام یارا کارت ۳ تا ۵ سال به تشخیص عامل پرداخت کننده است.

۵ – سود بازپرداخت این وام ۱۸ درصد است.

۶ – بازپرداخت تسهیلات اعطایی به صورت خودکار از محل حساب‌های یارانه‌ای اشخاص انجام می‌ شود.

شرایطی که برای ارائه تسهیلات از محل یارانه تعریف شده این گونه خواهد بود که متقاضی استفاده از چنین تسهیلاتی باید یارانه نقدی دریافت کند در این حالت می‌تواند با مراجعه به بانک‌ها و ارائه درخواست اخذ یارا کارت در مسیر دریافت این تسهیلات قرار گیرد.

روال به این ترتیب است که کارت یارانه به عنوان وثیقه در اختیار بانک قرار گرفته و با توجه به منابعی که در هر ماه در آن واریز می‌شود تا سقف پنج میلیون تومان تسهیلات اختصاص خواهد یافت. در این طرح تسهیلات ضمن انعقاد قرارداد لازم‌الاجرا و به پشتوانه وثیقه یارانه‌های نقدی اعطا می‌شود، در این حالت مشکل مربوط به تامین وثایق اشخاص کم‌درآمد تا حدودی رفع خواهد شد.

همچنین پرداخت اقساط وام‌های تا سقف پنج میلیون تومان یارا کارت به گونه‌ای است که به طور خودکار از محل حساب‌های یارانه‌ای اشخاص دریافت‌کننده وام کسر می‌شود که در این حالت نیز ریسک ناشی از عدم پرداخت اقساط از سوی اشخاص مشمول تا حدی برطرف خواهد شد.

مشتری از دوره بازپرداخت ۳۶ ماهه و یا حداکثر ۶۰ ماهه برخوردار است که در این دوره سود بازپرداخت تسهیلات بر اساس سود رایج مصوب شورای پول و اعتبار خواهد بود که در حال حاضر برای تسهیلات ۱۸ درصد تعریف شده است.

مانده سقف تسهیلات اعطایی با توجه به میزان یارانه خانوار تعیین می‌شود. با این حال در مرحله اول سقف پرداخت تسهیلات پنج میلیون تومان بوده، ولی این کارت‌ها از ویژگی گردان برخوردار هستند به گونه‌ای که تا تاریخ انقضای کارت همواره به میزان مابه‌التفاوت مبلغ سقف اعتبار و اصل تسهیلات تسویه نشده توسط مشتری اعتبار خواهند داشت.

یارا کارت اعتباری فقط برای اعطای تسهیلات در قالب مرابحه مورد استفاده بوده و تراکنش‌های مالی دیگر مانند برداشت وجه، انتقال و برداشت کارمزد از کارت مجاز نیست. در این حال که واریز وجه به یارا کارت اعتباری از ممنوعیت این موارد استثنا خواهد بود.


منبع ؛ برترینا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">