آهنگ جدید حمید هیراد بنام انفرادی | دانلود اهنگ انفرادی حمید هیراد

آهنگ جدید حمید هیراد بنام انفرادی | دانلود اهنگ انفرادی حمید هیراد

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد بنام انفرادی

مجله ویترینو ؛

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد بنام انفرادی با بالاترین کیفیت

Download New Music Hamid Hiraad – Enferadi

ترانه و موزیک: حمید هیراد , تنظیم: پازل باند


دانلود با کیفیت 320 - 10.5 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 10.5 مگابایت

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد بنام انفرادی

دانلود با کیفیت 128 - 4.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 4.30 مگابایت

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد بنام انفرادی


متن آهنگ جدید حمید هیراد بنام انفرادی :

گر با دگران سحر کنی وای بر من
از کوی دگر گذر کنی وای بر من
چه آشوبی شوم هر دم که دل میبری از هر کس
چه جنجالی به پا کردی تو در این قلب دلواپس
چه جنجالی به پا کردی تو در این قلب دلواپس
انفرادی شده سلول به سلول تنم
خود من در خود من در خود من زندانیست
انفرادی شده سلول به سلول تنم
خود من در خود من در خود من زندانیست
انفزادی همه شب من به خیابون میزنم
خسته از حال و هوایی که به این ویرانیست

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید حمید هیراد بنام انفرادی

♫♫♫♫♫♫

از تو بگذشتم و بگذاشتمت با دگران
رفتم از کوی تو اما عقب سر نگران
ما گذشتیم و گذشت آنچه تو با ما کردی
تو بمان با دگران وای به حال دگران
انفرادی شده سلول به سلول تنم
خود من در خود من در خود من زندانیست
انفرادی شده سلول به سلول تنم
خود من در خود من در خود من زندانیست
انفزادی همه شب من به خیابون میزنم
خسته از حال و هوایی که به این ویرانیست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">