آیا احسان علیخانی جراحی زیبایی کرده + عکس احسان علیخانی

عکس های قبل از عمل زیبایی احسان علیخانی عکس های بدون آرایش احسان علیخانی عکس احسان علیخانی قبل از کاشت مو را در مجله ویترینو ببنید.

مجله ویترینو ؛

عکس های قبل کاشتن مو و عمل زیبایی مجری برنامه ماه عسل، احسان علیخانی که این تصاویر چهره ای بسیار متفاوت را از این مجری نشان می دهند.

کاربران در واکنش به این خبر و عکس نوشته اند ” اگر احسان علیخانی مو نکاشته بود، بینی عمل نکرده بود، خودش جز مهمانان ماه عسل بود نه مجری آن”.

بیوگرافی احسان علیخانی

ویترینو احسان علیخانی Ehsan Alikhani متولد ۱۵ آبان ۱۳۵۸ در تهران است و ساکن خیابان هروی میباشد فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است ، ۲ خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است.

احسان  علیخانی در ماه عسل


ماه عسل نام برنامه ای زنده است که در ماه رمضان هرروز از شبکه ۳ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شده است. تا پیش از رمضان ۱۳۹۱ تهیه کنندگی و اجرای این برنامه را احسان علیخانی بر دوش داشت، حتی سال ۸۷ هم فرزاد حسنی مجری این برنامه بود، اما در سال ۹۱ تهیه کننده این برنامه مجید یوسفی و مجری این برنامه علی ضیا انتخاب شدند. موضوع این برنامه در قالب اجتماعی است. مهمانان این برنامه می تواند از هر قشری باشد از جمله: معلول، شاعر، نخبه و …


همچنین بخوانید ؛ آیا احسان علیخانی بچه طلاق است ؟؟؟

منبع ؛ مجله مراحم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">