استقبال میلیاردی کاربران از مسابقات یورو 2016 در شبکه های اجتماعی///بیش از300 میلیون کاربر

سایت رسمی و اپلیکیشن مربوط به مسابقات فوتبال جام ملت‌های اروپا ''یورو 2016 فرانسه''، از سوی بیش از 300 میلیون کاربر اینترنتی در سراسر جهان، بیش از یک و نیم میلیارد بار مورد بازدید قرار گرفت و بریتانیا در صدر ترافیک ورودی قرار دارد.

گزارش اختصاصی ویترینو به نقل از وب سایت «یوفا»؛ پانزدهمین دوره مسابقات فوتبال تیم‌های ملی کشورهای اروپایی موسوم به «یورو2016» که 10 ژوئن گذشته در فرانسه آغاز شد و پس از یک ماه به پایان رسید، با استقبال بی سابقه ای در رسانه های اجتماعی مواجه شد، به گونه ای که بیش از 300 میلیون کاربر شبکه های اجتماعی اینترنتی، سایت رسمی و برنامه‎های گوشی های هوشمند مربوط به این جام را بیش از یک و نیم میلیارد بار مورد بازدید قرار دادند.

در میان کشورهای جهان،بریتانیا به لطف صعود ولز به مرحله نیمه پایانی این رقابت ها که در نخستین حضورش در این مسابقات به این موفقیت دست یافت، 15 درصد از ترافیک اینترنتی مذکور را به خود اختصاص داد و در صدر قرار گرفت. پس از بریتانیا، فرانسه؛ میزبان این مسابقات، آلمان، ایالات متحده آمریکا، اسپانیا، ایتالیا و کانادا قرار گرفتند.

وب سایت «یوفا» نوشت؛ بیش از 2.4 میلیون نفر بلیت بازی های این جام را که برای نخستین بار با حضور 24 تیم، 51 رقابت در آن انجام شد را تهیه کرده اند. براین اساس بیش از 300 میلیون نفر بیش از 1.5 میلیارد بار از پایگاه رسمی اینترنتی یوفا «euro2016.com» و اپلیکیشن مختص این مسابقات که با قهرمانی تاریخی پرتغال پایان یافت، دیدن کردند.

بر اساس این گزارش، از محتوای پست های اینترنتی که از سوی یوفا در شبکه های متفاوت اجتماعی از قبیل فیسبوک، اینستاگرام و توییتر به اشترک گذاشته شده است، بیش از 3 میلیارد مورد بازدید و حدود 70 میلیون واکنش اینترنتی به عمل آمده است.

یورو 2016 با 950 واکنش اینترنتی توسط 195 میلیون کاربر فیسبوک، بزرگترین رویداد ورزشی در این شبکه اجتماعی شد. فقط در بازی نهایی این رقابت ها که با پیروزی یک بر صفر پرتغال بر فرانسه پایان یافت، 146 میلیون واکنش، اشتراک‌گذاری و کامنت (شرح) توسط 45 میلیون کاربر در رسانه های اجتماعی صورت گرفت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">