استوری جنجالی سپهر قریشی به شایعه ازدواج سحرقریشی و طارمی + عکس

شایعه ازدواج سحرقریشی واکنش تند برادرش را به همراه داشت ، واکنش سپهر قریشی به شایعه ازدواج سحرقریشی و طارمی ، شایعه ازدواج سحر قریشی با مهدی طارمی واکنشی تند سپهر قریشی ، نوشته ی برادر سحرقریشی برای واکنش به شایعه ازدواج خواهرش با مهدی طارمی را در مجله ویترینو بخوانید.

مجله ویترینو ؛

برادر خانم بازیگر به شایعه ازدواج سحر قریشی با مهدی طارمی واکنشی تند نشان داد ، استوری سپهر قریشی درباره شایعات امروز مبنی بر ازدواج خواهرش، سحر قریشی با مهدی طارمی را در ادامه مشاهده می کنید.

سپهر قریشی در واکنشی تند و جنجالی درباره شایعه ازدواج سحر قریشی با مهدی طارمی در استوری اینستاگرام خود نوشت ؛ ما به اجر و هدفمون رسیدیم اگر می خواهید جعل قرارداد و دزدی از بیت المال را بایکوت رسانه ای کنید برای شایعه ساختن برای خانواده ما را دیگری انتخاب کنیدما راضی نیستیم گربه های کوچمون هم با سارقان بیت المال نشست و برخاست کنند..

شب اربعین بر شایعه ساز لعنت ...

اینان حرف های بود که شپهر قریشی در اینستاگرام خود خطاب به ... نوشته است.

گفتنی است سپهر قریشی برادر سحر قریشی هم اکنون رزمنده مدافع حرم است و در منطقه عملیاتی در سوریه در حال مبارزه با داعشی ها و تکفیری می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">