اس ام اس بارانی فوق العاده عاشقانه پاییز ۱۳۹۶

اس ام اس بارانی عاشقانه پاییز ۱۳۹۶ را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم، در ادامه با ما همراه باشید.

مجله ویترینو ؛


آه ، باز هم باران …

باران که می بارد دلت را محکم بچسب

زیر باران دل به اشاره ای می رود …

باران بهانه ای بود که زیر چتر من تا انتهای کوچه بیایی …

کاش نه کوچه انتها داشت نه باران بند می آمد …

باران می خواهم …

آنقدر شدید که من و تنهاییم را با خودش بشوید و ببرد

متن باران

گاهی باران همه دغدغه اش باغچه نیست

گاهی از غصه تنها شدنش می بارد

مثل باران خاطراتت ماندنیست

لحن پر مهر صدایت خواندنیست

گرچه ما اندک زمانی در کنارت بوده ایم

تا ابد مهر و وفایت ماندنیست

چقدر این صدا برایم آشناست

صدای هق هق گریه های آسمان را میگویم صدای بارش باران را…

بارها آنرا از اعماق وجودم شنیده ام صدایی است که

رنگ تنهایی دارد بوی فراق و درد دوری

خاطراتی که زیر باران داشتیم

شعر اگر می شد قریب پنج دیوان داشتیم

هیچ گاه نباید به اجبار خندید گاهی باید با نهایت آرامش گریه کرد

لبخند بعد از گریه از رنگین کمان بعد از باران هم زیباتر است

می روم

به کجا؟

نمی دانم

حس بدی ست بی مقصدی!

کاش نه باران بند می آمد

نه خیابان به انتها می رسید

بعد باران نگاهم آفتابی شو

رنگین کمان دیدنت را دوست دارم

باران ببار

ببار بر سر همه آنان که ایستاده اند زیر آسمان تنهایی ها

در زندگى‎ ‎نه گل باش که اسیرخاک شوى‎

نه باران که به خاک بیفتى

خاک باش که گل از تو بروید و باران به خاطر تو ببارد

همچون باران باشیم

رنج جدا شدن از آسمان را

در سبز کردن زندگی جبران کنیم

دیر آمدی باران

آن روز که منتظرت بودم

دعا کردم بیایی ناز کردی

امروز که نمیخواهمت آمدی

آمدی تا تنهاییم را یاد آور شوی ؟

باران که میبارد

دلم برایت تنگ تر می شود

راه می افـتم

بدون چتر ، من بـغض می کنم ، آسمان گـریـه . . .

دلم به عظمت باران برایت دلتنگی میکند…

امروز عجیب؛ بی واژه؛ بی حصار… ؛

می خواهمت…

دمش گرم ، باران را می گویم …

به شانه ام زد و گفت :

خسته شدی ، امروز تو استراحت کن ، من به جایت می بارم . . .

به باران دل نبند

که هر چهار فصل دیوانه‌ات خواهد کرد

اگر ببارد ، از شوق

اگر نبارد ، از دلتنگی …

باران که شدی مپرس این خانه ی کیست

سقف حرم و مسجد و میخانه یکی ست

باران که شدی پیاله ها را نشمار

جام و قدح و کاسه و پیمانه یکی ست

“مولانا”

هر کجا هستم٬باشم‌

آسمان مال من است

پنجره٬‌فکر٬‌هوا‌٬عشق‌

زمین مال من است

چشمها را باید شست

جور دیگر باید دید

چترها را باید بست

زیر باران باید رفت

“سهراب سپهری“

 برگـ به برگ ، بـاران به باران !

هدر میدهـی پاییـز را به پای نیامـدنتـ …


امیدواریم در پادشاه فصل ها , روزگاری پر از عاشقی و مهر و محبت بگذرانید.


جملات زیبا درباره پاییز - بیتوته
www.beytoote.com/fun/visual/beautiful-sentences1-fall.html

جمله درباره پاییز. پاییز. وفادار ترین فصل خداست. حافظه ی خیس خیابان های شهر را. همیشه همراهی می کند. لعنتی، هی می بارد و می بارد… و هر سال. عاشق تر از گذشته هایش.
پاییز - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/پاییز

پاییز از نظر ستاره‌شناختی بین دو نقطهٔ اعتدال پاییزی و انقلاب زمستانی است. از نظر گاهشماری هجری خورشیدی، در روز یکم مهر آغاز می‌شود و تا پایان آذر ادامه می‌یابد.
گلچین زیباترین اشعار کوتاه ، زیبا ، غمگین و عاشقانه فصل پاییز و خزان
mepatogh.ir › فرهنگ و هنر › شعر

Mar 3, 2017 - زیباترین اشعار کوتاه ، زیبا ، غمگین و عاشقانه فصل پاییز و خزان شعر عاشقانه پاییز آرام می آیم و از گوشه ی لب هایت برگ های پاییز را جارو می کنم ...
پاییز | عاشقانه ها
www.asheghaneha.ir/tag/پاییز/

یه روزی میاد که دیگه دلت برام نریزه که یادت نیاد تولد من چند پاییزه. هر کدوم از ما کنار یکی دیگه خوشبخته چیزی که امروز باورش واسه هر دومون سخته. مشاهده ادامه مطلب.
اس ام اس فصل پاییز - عصرایران
www.asriran.com › عصرایران دو › خواندنی ها و دیدنی ها

پاییز آمدست که خود را ببارمت پاییز لفظ دیگر”من دوست دارمت” بر باد می دهم همه ی بود خویش را یعنی تو را… به دست خودت می سپارمت ...
مقصد های رویایی پاییزی برای طبیعت گردها - روزیاتو
rooziato.com/.../مقصد-های-رویایی-پاییز-گردی-برای-طبیعت-گ/

پاییز، فصل هزار رنگ است. پاییز را فصل عاشقان می دانند. پاییز فصلی است که طبیعت، خود را به هزار رنگ در می آورد تا بخشی از رقص قلم باشکوه نقاش طبیعت را ...
پاییز؛ شروع فصل رنگ ها | مجله خبری سفرمی
https://blog.safarme.com/.../autumn-the-start-of-colourful-season/

Sep 23, 2017 - پاییز؛ شروع فصل رنگ ها پاییز که از اول مهر آغاز می شود و تا پایان آذر ادامه دارد، یکی از 4 فصل اقلیم معتدل است. ماه های پاییزی عبارتند از:
تصاویر حیوانات در پاییز | متمم
https://motamem.org/تصاویر-حیوانات-در-پاییز/

فصل پاییز بار دیگر از راه رسیده است و رنگهای زرد و قرمز و نارنجی، سهمی بیشتر ... آنها در برگهای فروریخته را برای مشاهده ی زیبایی های فصل پاییز، بهانه کرده است.
10 مکان رویایی برای تماشای پاییز | لست سکند
https://lastsecond.ir › خبر ها › معرفی جاذبه های توریستی

Jul 5, 1996 - پاییز فصلی رنگارنگ است ، با وجود اینکه برگ ها در پاییز به روی زمین می ریزند اما از زیبایی این فصل کم نمی شود و همین برگ ها به نوعی آثار هنری ...
گل سرخ - پاییز...
shaghayegh19.blogfa.com/category/12

پاییز. بار و بنه اش را بسته،. دم در ایستاده است که برود ... هرچه التماسش میکنم کمی بیشتر بمان شاید آمد ... شانه بالا می اندازد و می گوید: اگر آمدنی بود تا حالا آمده بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">