اعتصاب خلبانان فرانسه در دومین روز برگزاری یورو2016

اتحادیه خلبانان شرکت هواپیمایی «ایر فرانس» اعلام کرد خلبانان این شرکت  اعتصاب خواهند کرد.

به گزارش اختصاصی ویترینو به نقل از رسانه های فرانسوی؛اتحادیه خلبانان شرکت هواپیمایی «ایر فرانس» با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد؛ خلبانان این شرکت از(شنبه) اعتصاب خواهند کرد وهیچ عقب‌نشینی در این راستا صورت نخواهد گرفت.

در این بیانیه هشدار داده شده که اعتصاب کارکنان شرکت هواپیمایی ایرفرانس می‌تواند به لغو 30 درصدی پرواز‌های این شرکت منجر شود و این یعنی فلج شدن خطوط پروازی فرانسه در دومین روز برگزاری یورو2016 که مشکلات زیادی برای جا به جایی تیم های ملی حاضر در این مسابقات را رقم خواهد زد.

لازم به ذکر است که اعتصاب‌های گسترده در اعتراض به اصلاح قانون کار در فرانسه در برگزاری مشکلات عدیده ای را بر رقابت‌های یورو 2016 به وجود آورده است

در روزهای اخیر شرکت ملی خطوط آهن فرانسه نیز طی بیانیه ای اعلام کرده بود که اعتصابات می‌توانند باعث اختلال در سفرهای این شرکت در مسیر ورزشگاه "استادوفرانس"، محل برگزاری جام رقابت‌های یورو 2016 شود.

پیش بینی می‌شود این اعتصاب‏ات که هزینه یک روزه آن برای فرانسه برابر با 3 میلیون یورو تخمین زده می شود، باعث کاهش سفر هوادار و تماشاگران به مسابقات شود.

گفتنی است زباله‌ها در برخی از خیابان‌های پاریس طی چهار روز اخیر به دلیل این اعتصاب‌ها جمع‌آوری نشده است.

از سوی دیگر اعتصاب کارگران بخش خدمات و نظافت عمومی فرانسه نیز ادامه دارد.

شایان ذکر است اعتصاب خلبانان ایرفرانس تا روز سه‌شنبه آینده 14 ژوئن ادامه خواهد داشت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">