المپیک 2016 ریو ؛ عاشورزاده هم حذف شد//نتایج ضعیف کاروان المپیک ایران در ریو!!+عکس

نماینده وزن منهای ۵۸ کیلوگرم تیم ملی تکواندو پس از شکست در نخستین مبارزه خود گفت: واقعاً خیلی بد بودم، از خودم انتظار نداشتم که این‌طور مبارزه کنم.

حذف فرزان عاشورزاده از المپیک 2016 ریو،المپیک ریو 2016 ،اخبار ورزشی

گزارش ویترینو به نقل از فارس و نود ؛ فرزان عاشورزاده نفر اول رنک منفی ۵۸ کیلوگرم جهان درحالی که تا آخرین ثانیه ۳ - ۱ پیش بود، در یک ثانیه نتیجه را ۴ - ۳ واگذار کرد، گفت: امروز بدترین روز تمام عمرم در ورزش بود. در طول این مدت تنها یکی، دو بار باخته بودم و از همان باخت‌ها درس عبرت گرفته بودم تا در میدان المپیک استفاده کنم.

وی در ادامه افزود: واقعاً خیلی بد بودم، از خودم انتظار نداشتم این‌طور بازی کنم، شرمنده همه مردم ایران شدم.

عاشورزاده در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: مسئولیت این شکست بر عهده خودم است و هیچ کسی نقشی در این شکست ندارد. مربیان هرآنچه که لازم بود که باید می‌گفتند،‌ گفتند.

وی در پایان صبحت‌های خود گفت: شرمنده همه مردم شدم. قرار بود بعد از این چند روزی که کاروان ورزش ایران مدال نگرفته من مدال کسب کرده و مردم ایران را خوشحال کنم. اما نتوانستم و شرمنده همه شدم. من سه بر صفر از حریفم جلو بودم اما در ثانیه‌های آخر بازی را واگذا کردم.

با شکست نماینده مراکش مقابل هوگوپوش چینی ، فرزان عاشورزاده از گردونه رقابت‌ها حذف شد و با المپیک  2016برزیل خداحافظی زود هنگامی داشت.

نظرات (۷)


خوب شد

پاسخ:
ممنون از حضور گرمتون

حیف شد. :(

پاسخ:
ممنون از حضور گرمتون

+


تراژدی المپیک برای ما همچنان ادامه دارد!

پاسخ:
امسال هیچی خود مون نشان ندادیم

سلام برادر سایت شدی ؟ مبارکه
حالا دیگه اطلاعاتونو نشون نمیده
سید مهدی هستم"الآن"

پاسخ:
ممنون از نظر لطفتون...
در سایه دوستانی مثل شما سایت شدیم...
بازدید شما عزیزان مایه دلگرمی ماست...
در پناه حق شاد و موفق باشید

المپیک امسال یه جوری بود.
البته سالهای قبل هم یه جوری بود ولی امسال انگار یه جوری تره...
موفق و مانا باشید
یاعلی

پاسخ:
ممنون از این که به ما سرمیزنید و نظر میذارید...
امسال المپیک چیزی از خود نشون ندادیم...
شما هم در پناه حق شاد و موفق و مانا باشید

عالی.موفق باشی

پاسخ:
ممنون از حضورتون گه ، دلگرامی ماست

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">