الکساندر سوفیا کالولی | عکس های نامزد یونانی کریم انصاری فرد | بیوگرافی الکساندرا سوفیا کالولیس

الکساندر سوفیا کالولیس | بیوگرافی الکساندرا سوفیا کالولیس | عکس های نامزد یونانی کریم انصاری فرد

ماجرای ازدواج کریم انصاری فرد با “سوفیا” دختر میلیاردر یونانی- آمریکایی +عکس

ماجرای خواستگاری کریم انصاری فرد از یک دختر میلیاردر

عکس های الکساندر صوفیا کالولی نامزد میلیاردر انصاری فرد

مجله ویترینو ؛

کریم انصاری فرد در ۱۴ فروردین سال ۱۳۶۹ در اردبیل به دنیا آمده است و سابقه حضور در تیم تراکتورسازی تبریز و سایپای البرز و پرسپولیس تهران را دارد.

کریم انصاری فرد، مهاجم ۲۷ ساله تیم ملی فوتبال کشورمان که ۳ سالی است در یونان بازی می کند، فصل گذشته از پانیونیوس به المپیاکوس پیوست و حالا شایعه ازدواجش با دختر ثروتمند یونانی – آمریکایی امروز در برخی کانال های مجازی دست به دست شد.

کریم انصاری فرد؛ مهاجم ملی پوش تیم المپیاکوس یونان که در این فصل برای باشگاهش فوق العاده ظاهر شده، به تازگی با دختری یونانی آشنا شده است.

طبق آنچه رسانه های یونانی منتشر کرده اند این دختر الکساندر صوفیا کالولی نام دارد. سوفیا کالولی، اصلیتی یونانی_آمریکایی دارد و مدیر شرکت imeq-center است.

شایعات منتشره حاکی از سفر این ۲ در تعطیلات کریسمس به اتریش بود و رسانه های یونانی از احتمال ازدواج صوفیا با انصاری فرد خبر دادند.

این در حالی است که این خبر مربوط به اوایل سال ۲۰۱۷ بوده است و هنوز خبر جدیدی در این باره منتشر نشده است.

شاید فقط یک عکس کریم انصاری فرد با این عکاس آن هم در سال ۲۰۱۷ به این شایعات دامن زده است اما صحت این موضوع هنوز از سوی او تایید نشده است.

 

عکس دوست دختر خارجی کریم انصاری فرد

کریم انصاری فرد در تیم های اوساسونا و پانیونیوس و حال در المپیاکوس بازی کرده است.

این بازیکن و فوتبالیست ایرانی در همه رده های سنی بازی کرده است.

گل بسیار حساس به قطر در جام ملت های اسیا از جمله گل های مهم این ملی پوش ایرانی است.

کریم انصاری فرد بازیکن فوتبال ۲۷ ساله ایرانی بزودی با یک دختر میلیاردر یونانی – آمریکایی ازدواج خواهد کرد.

کریم انصاری فرد بزودی ازدواج می کند

مهاجم ملی‌پوش ایرانی تیم المپیاکوس تصمیم خود را برای ازدواج با دختر متمول یونانی – امریکایی قطعی کرده است.

رسانه های مطرح یونانی با انتشار تصاویری از رابطه عاطفی ملی پوش ایرانی باشگاه المپیاکوس با یک میلیاردر  یونانی – آمریکایی پرده برداشتند و مدعی شدند این دو تصمیم خود را برای ازدواج قطعی کرده اند.

بر اساس گزارش رسانه های یونانی کریم انصاری فرد که برای تعطیلات سال نو میلادی به اتریش سفر کرده با یک زمرد گران قیمت از نامزد ۲۴ ساله خود الکساندر صوفیا کالولی خواستگاری کرده و از او پاسخ مثبت دریافت کرده است. در این مراسم که در حضور پدر و مادر الکساندر برگزار شد برای برگزاری مراسم ازدواج نیز تصمیماتی گرفته شد.

به ادعای رسانه های یونانی همسر کریم انصاری فرد از خانواده های ثروتمند یونانی محسوب می شود و مدیریت شرکت IMEQ – CENTER را که یک شرکت معتبر حمل و نقل دریایی است برعهده دارد.


alexandara sophia , imeq-center , الکساندر سوفیا کالولیس , بیوگرافی الکساندرا سوفیا کالولیس , دوست دختر خارجی کریم انصاری فرد , دوست دختر کریم انصاری فرد , دوست دختر یونانی کریم انصاری فرد , سوفیا کالولی , عکس های نامزد یونانی کریم انصاری فرد , ماجرای ازدواج کریم انصاری فرد با “سوفیا” دختر میلیاردر یونانی- آمریکایی , ازدواج کریم انصاری فرد الکساندر صوفیا کالولی امزد انصاری فرد عروسی کریم انصاری فرد کریم انصاری فرد کریم انصاری فرد و نامزدش کریم انصاری فرد و همسرش نامزد کریم انصاری فرد همسر کریم انصاری فرد , ازدواج کریم انصاری فرد الکساندر صوفیا کالولی عروسی کریم انصاری فرد کریم انصاری فرد کریم انصاری فرد و نامزدش کریم انصاری فرد و همسرش نامزد کریم انصاری فرد همسر کریم انصاری فرد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">