انسانیت به زبان کودکانه!!!؟+عکس

در دنیای مدرن، نبض زندگی با سرعتی متفاوت می‌زند، تلاش انسان معاصر در راستای بهبود کیفیت زندگی است.


گزارش ویترینو به نقل از زومیت،اما در هیاهوی زندگی ماشینی امروز، بشریت هم کم قربانی نداده است. روابط انسانی دستخوش تغییر شده و برخی از خصوصیات کم رنگ‌تر شده‌اند. اما دنیای کودکان امروز، هنوز هم رنگ و بویی دیگر دارد و تماشای انسانیت به زبان آنها همچنان دلنشین است.این روزها از همه سو اخباری ناخوشایند به گوش‌مان می‌رسد. تنش‌های داخلی سوریه، همچنان جان کودکان بی‌گناه را می‌گیرد. داعش هر از چند گاهی عملیات‌های تروریستی را در گوشه و کنار جهان به اجرا درآورده و در این میان باز مردم عادی در صف نخست قربانیان هستند. تیرگی این روزها بر زمین سایه افکنده است، تاریکی که شاید از یادمان ببرد هنوز هم این سو و آن سوی جهان، انسان‌هایی خوش قلب زندگی می‌کنند که تلاش‌، مهر و انسانیت باشکوه‌شان به این جهان پژمرده حال و هوایی دلنشین بخشیده است.

اما در این میان، تماشای کودکانی که پیش قدم شده و با کارهای هرچند کوچک، دلی را شاد و لبی را خندان می‌کنند، دلچسب‌تر است.

کودکانی که معنا و مفهومی متفاوت به انسانیت بخشیده و خصوصیات نیک انسانی، محبت و نوع دوستی را در قالبی دوست داشتنی به نمایش گذارده‌اند. این زبان کودکانه، شاید الهام بخش کسانی باشد که از مواجهه با تاریکی‌های این دنیا خسته‌اند.همراه‌مان باشید در گشت و گذاری شیرین در دنیای کودکانه‌شان، و به تماشا بنشینید لبخندهای شاد، دستانی  کوچک که حتی از پس قاب‌های شیشه‌ای، اشک از چشمان می‌زدایند و قلبی که بی‌شک بزرگ‌تر از این جثه‌های کوچک و نحیف است.

نظرات (۲)


ممنون

خدا بهتون صبر بده


به به

چه تن تن خبر میذارین آدم عقب میمونه

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">