بهزاد مصری کیست؟ | بیوگرافی بهزاد مصری | behzad mesri

بیوگرافی بهزاد مصری , بهزاد مصری behzad mesri , بهزاد مصری هکر ایرانی , عکس بهزاد مصری , هکر ایرانی HBO , هکر ایرانی اچ بی او , هکر ایرانی بازی تاج و تخت.

بهزاد مصری کیست بیوگرافی عکس هکر ایران بهزاد مصری کیست؟ (بیوگرافی و عکس) بهزاد مصری به جرم هک کردن HBO و لو دادن فیلمنامه بازی تاج و تخت متهم شد

عکس و بیوگرافی بهزاد مصری معروف به سکوت وحشت | بهزاد مصری | بیوگرافی بهزاد مصری معروف به سکوت وحشت | اینستاگرام بهزاد مصری

مجله ویترینو ؛

بهزاد مصری فردی ایرانی است که رسما از سوی دادستانی فدرال امریکا به هک شبکه “اچ بی او” (HBO) و سرقت اطلاعات با هدف باجگیری از این شرکت متهم شد. بهزاد مصری متولد ۴ شهریور ۱۳۶۷، ۲۹ سال سن دارد. آمریکا بهزاد مصری را به هک کردن بازی محبوب “تاج و تخت” (Game of Thrones) متهم کرد.  مقام‌های قضایی فدرال در نیویورک رسما بهزاد مصری را درباره هک‌ کردن و باج‌ گرفتن از شبکه اچ‌ بی‌ او بابت انتشار پیش از موعد سریال “بازی تاج و تخت” متهم کردند.

منابع گفته‌ اند بهزاد مصری (شهروند ایرانی) قبلا با نیروهای نظامی ایران برای حمله سایبری همکاری داشته است که البته صحت این ادعا از سوی ایران تایید نشده است. متن ادعانامه علیه بهزاد مصری روی وبسایت وزارت دادگستری آمریکا منتشر شده و ساعت ١٢:٣٠ دادستان موقت ناحیه جنوبی ایالت نیویورک و معاون مدیر اف‌ بی‌ آی در ایالت نیویورک در این باره کنفرانس خبری برگزار کرد. در اتهامات بهزاد مصری تلاش او برای خروج ۶ میلیون دلار بیت کوین هم اعلام شده است.

بهزاد مصری behzad mesri برای ارتش ایران در حملات کامپیوتری علیه اسرائیل کار کرده است. جون کیم، وکیل دادگستری ایالات متحده دریاره اتهام بهزاد مصری behzad mesri گفت:

“اتهام واقعی برای behzad mesri وجود دارد، که چهره اش در حال حاضر در FBI” Wanted “به صورت پوستر قرار داده شده است متن این خبر را میتوانید در وبگاه FBI به نشانی https://www.fbi.gov/wanted/cyber/behzad-mesr ببینید


 علاوه بر این بهزاد مصری متهم به سوء استفاده از حساب های چند کاربر شده است. بهزاد مصری فعالیت های خود را با نام مستعار سکوت وحشت (Skote Vahshat) انجام میداده است. در کیفرخواستی که سه شنبه ۲۱ نوامبر منتشر شده، آمده که این فرد در ازای فاش نکردن اطلاعات به سرقت برده، خواهان شش میلیون دلار شده است.

او باج را به بیت‌کوین، واحد پول اینترنتی خواسته که تعقیب و یافتن محل خرج کردنش پیچیده تر از پول‌های رایج کشورها است. دادستانی امریکا بهزاد مصری را متهم کرده که خلاصه داستان و قسمت‌ های پخش نشده سریال‌های پرطرفدار از جمله “بازی تاج و تخت” را دزدیده بود.

 اچ‌ بی‌ او، حاضر به پرداخت باج نشده و بهزاد مصری (هکر) بخش‌هایی از اطلاعاتی را که در بهار دزدیده بود در تابستان منتشر کرد. گزارش شده که بهزاد مصری بعد از هک کردن سیستم‌های اچ‌ بی‌ او، به کارکنان این شرکت بزرگ ایمیلی فرستاده که در آن نوشته شده بود: “سلام به همه بی عرضه‌ها! بله درسته! اچ‌ بی‌ او هک شده!… مراقب باشید سکته قلبی نکنید!!!”

به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزارت دادگستری آمریکا بهزاد مصری را به اتهام هک بازی تاج و تخت تحت تعقیب قرار داده است. در جریان هک شبکه تلویزیونی HBO در تابستان گذشته، مسئولان این شبکه مدعی شدند که هکرها توانسته اند بیش از ۱٫۵ ترابایت از اطلاعات این شبکه را سرقت کنند که فیلنامه سریال محبوب “Game of Thrones” نیز یکی از آنها بوده است. در جریان هک شبکه تلویزیونی HBO قسمت های ۵ و ۶ این سریال دزدیده شد و پس از تهدید هکرها، قسمت پنج فصل ششم این سریال، ۵ روز زودتر از موعد در اینترنت، پخش گردید. حال پس از گذشت چندین ماه از این واقعه، وزارت دادگستری امریکا اعلام کرده این تبعه ایرانی (بهزاد مصری) عامل چنین حمله بی‌سابقه‌ ای بوده است. علاوه بر این آمریکا بهزاد مصری را به عضویت در گروه هکری “Turk Black Hat” (ترک بلک هک سیکوریتی) نیز متهم کرده است که به وبسایت‌هایی در جهان و از جمله آمریکا حمله کرده است.

پوستر اف بی آی برای بازداشت بهزاد مصری : 
[Image: پوستر اف بی آی برای بازداشت بهزاد مصری]  
پوستر اف بی آی برای بازداشت بهزاد مصری 

آدرس اینستاگرام منتسب به بهزاد مصری صفحه ای به آدرس زیر است که البته صحت آن هنوز تایید نشده است و اطمینان از تعلق آن به بهزاد مصری وجود ندارد.

[Image: اینستاگرامی منتسب به بهزاد مصری مه هنوز تایید نشده است]  
اینستاگرامی منتسب به بهزاد مصری که هنوز تایید نشده است 

[Image: هکر های ترک بلک هت]  
هکر های ترک بلک هت 

[Image: عکس بهزاد مصری]  
عکس بهزاد مصری 

براساس اخبار منتشر شده بهزاد مصری در ماه می گذشته‌، کمپینی تشکیل داده و با بهره‌گیری از شگردهایی خاص و از طریق حساب‌های کاربری کارمندان اچ‌بی‌اُ موفق شده به درون سرورهای این غول دنیای تلویزیون نفوذ کند؛ وی سرانجام توانسته به قسمت‌های پخش‌نشده‌ی سریال‌های محبوبی مثل Ballers ،Room 104 و Curb Your Enthusiasm به‌همراه فیلمنامه‌ی سریال Game of Thrones دسترسی پیدا کند.
 مصری در ماه جولای ۲۰۱۷، ایمیل‌هایی تهدیدآمیز به مدیران اجرایی این شبکه فرستاده و از آن‌ها درخواست پول کرده است. وی در ایمیل‌هایش تصاویری از یکی از شخصیت‌های سریال GOT به‌نام شاه شب (Night King) را قرار داده و زیر آن پیام‌هایی نظیر «برای اچ‌بی‌اُ آرزوی موفقیت دارم» نوشته است.

ماجرای بازی تاج‌ و تخت چیست؟

مجموعه بازی تاج‌ و تخت (Game of Thrones) روایت کنندهٔ نسبی داستان‌های مجموعه رمان ترانه یخ و آتش است که داستان آن در قلمرو خیالی وستروس می‌گذرد. بازی تاج‌ و تخت، راوی تاریخچهٔ نبرد خشونت‌بار بین دودمان‌های اشرافی در آن سرزمین است که برای به دست آوردن تخت آهنین تلاش می‌کنند. با پیشرفت مجموعه مدعیان و تهدیدهای جدیدی در سرزمین‌های یخی شمالی و قارهٔ شرقی اسوس پدیدار می‌شوند. این داستان‌ها در سه روند اصلی به‌صورت همزمان پیش می‌روند.

دیوید بنیاف در سال ۲۰۰۶ بعد از اینکه اولین جلد از سری رمان‌های جرج مارتین، بازی تاج‌ و تخت را خواند، ایدهٔ تولید یک مجموعهٔ تلویزیونی برگرفته‌شده از کتاب را پیش خود مطرح کرد. او با هیجان بسیار برای مطرح کردن این ایده با دی. بی. وایس تماس گرفت و وایس «کتاب ۱۰۰۰ صفحه‌ای را شاید فقط در ۳۶ ساعت خواند!». آن‌ها طرح اولیه خود را با موفقیت به شبکهٔ اچ‌ بی‌ او ارائه دادند و موفق شدند رضایت جرج مارتین (که خودش یک فیلم‌نامه‌نویس قدیمی بود) را در یک ملاقات ۵ ساعته در یک رستوران جلب کنند. بنیاف به یاد می‌آورد که با پاسخ به سؤال «چه کسی مادر جان اسنو است؟» موفق شدند رضایت او را بدست بیاورند.

تولید مجموعه از ژانویه سال ۲۰۰۷ آغاز شد. شبکهٔ اچ‌بی‌او بعد از اینکه حقوق تولید مجموعهٔ تلویزیونی برای کتاب‌ها را به‌دست‌آورد، بنیاف و وایس را برای نویسندگی و تهیه‌کنندگی مجموعه که قرار بود در هر فصل یک کتاب را به تصویر بکشد، به استخدام درآورد. در ابتدا قرار بود که بنیاف و وایس به‌تنهایی نویسندگی تمامی قسمت‌ها را بر عهده داشته باشند، در حالی که جرج مارتین بعد از پیوستن به تهیه‌کنندگان، به عرصهٔ نویسندگی مجموعه نیز وارد شد. بعدها جین اسپنسون و بریان کاگمن، هرکدام با نوشتن فیلم‌نامهٔ یک قسمت در فصل اول به جمع نویسندگان افزوده شدند.

دو پیش‌نویس از قسمت آزمایشی که توسط بنیاف و وایس نوشته شده‌بود، در ماه اوت سال ۲۰۰۷ و ماه جون سال ۲۰۰۸ میلادی آماده شدند. اچ‌ بی‌ او با اینکه از هر دو نسخه راضی بود، تا ماه نوامبر سال ۲۰۰۸ قسمت آزمایشی را سفارش نداد. اعتصاب نویسندگان آمریکا در سال ۲۰۰۷–۲۰۰۸ احتمالاً در این تأخیر تأثیر داشته‌است.

بودجهٔ مجموعهٔ بازی تاج‌ و تخت با هزینهٔ ساخت مجموعهٔ تلویزیونی روم مقایسه می‌شود. براساس گزارش‌ها ساخت قسمت آزمایشی بین ۵ تا ۱۰ میلیون دلار و ساخت کل فصل اول بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون دلار آمریکا برای شبکهٔ اچ‌ بی‌ او هزینه داشته‌است. بودجهٔ تولید فصل دوم این مجموعه ۱۵٪ افزایش پیدا کرد تا بتواند مهم‌ترین نبرد در «جنگ پنج پادشاه» یعنی نبرد بلک‌واتر را به تصویر بکشد. قسمت بلک‌واتر از فصل دوم، ۸ میلیون دلار و بقیه قسمت‌ها به طور میانگین ۶ میلیون دلار بودجه را به خود اختصاص دادند. این مقدار بودجه دو تا سه برابر بودجهٔ تولید هر قسمتِ سریال‌های شبکه‌های کابلی و معمولی است.

سازندگان این مجموعه دیوید بنیاف و دی. بی. وایس قصد دارند تا در صورت توافق شبکهٔ اچ‌ بی‌ او حق ساخت مجموعه تلویزیونی تمامی قسمت‌های رمان تکمیل نشدهٔ ترانه یخ و آتش را بخرند. از فصل ششم، سریال از رمان‌های منتشرشده جلو زد و بر پایهٔ خلاصه نوشته‌های مارتین و محتوای جدید ساخته شد. در آوریل ۲۰۱۶، سازندگان سریال اعلام کردند که برنامهٔ آن‌ها این است که ۱۳ قسمت دیگر تولید کنند، هفت قسمت برای فصل هفتم و شش قسمت برای فصل هشتم. همان ماه سریال برای فصل هفتم با هفت قسمت تمدید شد. تا اواسط سال ۲۰۱۷، ۸ فصل از این مجموعه سفارش داده‌شده و ۷ فصل آن به طور کامل فیلم‌برداری و پخش شده‌است. این مجموعه به طور متوسط هر صفحهٔ کتاب را به ۴۸ ثانیه فیلم تبدیل کرده‌ است.

مجموعهٔ تلویزیونی بازی تاج‌ و تخت توسط شبکه اچ‌ بی‌ او در کشور آمریکا پخش می‌شود. پخش این سریال در دیگر کشورها از طریق شبکه‌های همکار اچ‌ بی‌ او یا شبکه‌های پولی دیگر معمولاً به‌صورت همزمان با آمریکا یا با چند هفته تأخیر انجام می‌گیرد. پخش این سریال در کشور چین از طریق شبکهٔ سی‌ سی‌ تی‌ وی از آغاز سال ۲۰۱۴ شروع شده‌است. نسخهٔ پخش‌ شده توسط سی‌سی‌تی‌وی به‌صورت گسترده‌ای صحنه‌های سکس و خشونت را سانسور می‌کند. این عمل موجب اعتراض بینندگان چینی به‌ویژه به ناهماهنگی صحنه‌های پخش‌شده در این نسخه از مجموعه شده‌ است


بازی تاج‌ و تخت چیست؟ (Game of Thrones چیست؟)  


بازی تاج‌ و تخت (Game of Thrones) یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی به سبک خیال‌پردازی حماسی است که توسط دیوید بنیاف و دی. بی. وایس برای شبکهاچ‌بی‌او ساخته شده‌است. این مجموعه برگرفته از پرفروش‌ترین مجموعه داستان‌های فانتزی جرج آر. آر. مارتین یعنی ترانه یخ و آتش است. نخستین کتاب این مجموعه بازی تاج‌ و تخت نام دارد. فیلم‌برداری مجموعه در کارگاه ضبط فیلم پینت هال بلفاست و همچنین در مالت، کرواسی، ایسلند و مراکش انجام گرفته‌است. پخش فصل هفتم از ۱۶ ژوئیه ۲۰۱۷ آغاز شد، و در ۲۷ اوت ۲۰۱۷ به پایان رسید. سریال با فصل هشتم متشکل از شش قسمت در سال ۲۰۱۸ یا ۲۰۱۹ پایان می‌یابد. داستان سریال در قاره‌های خیالی وستروس و اسوس، در نزدیکی پایان یک تابستان ۱۰ ساله اتفاق می‌افتد و چندین خط داستانی را دنبال می‌کند. اولین داستان به جنگ بین خانواده‌های اشرافی برای به دست آوردن تخت آهنین پادشاهی هفت اقلیم مربوط می‌شود. دومین خط داستانی، نزدیک بودن زمستانی طولانی و یورش موجوداتی افسانه‌ای از شمال را شرح می‌دهد و سومین خط داستانی مجموعه، تلاش فرزندان شاه مخلوع، برای بازپس‌گیری تاج‌ و تخت است. این مجموعه از طریق شخصیت‌هایی که اخلاقیات مبهمی دارند، حول مسائلی چون طبقات اجتماعی، مذهب، وفاداری، فساد، جنگ داخلی و مجازات می‌گردد.

بازی تاج‌ و تخت ( Game of Thrones)  رکورددار تعداد بیننده در شبکه اچ‌ بی‌ او (HBO) است و در کشورهای مختلف طرفداران زیادی دارد. با وجود استفاده از برهنگی، خشونت و خشونت جنسی که انتقاداتی را به این مجموعه وارد آورده، منتقدین نظرات مثبت فراوانی در مورد این سریال داشته‌اند. این سریال تاکنون نامزد و برندهٔ بسیاری از جوایز شده‌است که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی جایزه امی بهترین سریال درام برای هر چهار فصل پخش شدهٔ آن، یک نامزدی جایزه گلدن گلوب برای بهترین سریال تلویزیونی درام و نامزدی جایزهٔ هوگو برای بهترین نمایش درام اشاره کرد. پیتر دینکلیج نیز برای بازی در نقش تیریون لنیستر موفق به دریافت دو جایزهٔ امی بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و یک جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده‌ است.


 behzad mesri بهزاد مصری , اینستاگرام بهزاد مصری , بهزاد مصری behzad mesri , بهزاد مصری هکر ایرانی , عکس بهزاد مصری , هکر ایرانی HBO , هکر ایرانی اچ بی او , هکر ایرانی بازی تاج و تخت


بهزاد مصری - ویکی‌پدیا
بهزاد_مصری
بهزاد مصری (انگلیسی: Behzad Mesri) یک فرد ایرانی است که به جرم هک کردن سایت اچ‌بی‌او تحت تعقیب اف‌بی‌آی می‌باشد. جرم‌هایی که مصری به آنها متهم شده‌است عبارتند از: «کلاه‌برداری رایانه‌ای – دسترسی غیرمجاز به رایانهٔ محفوظ، کلاه‌برداری اینترنتی، کلاه‌برداری رایانه‌ای – تهدید به نقض محرمانگی اطلاعات، کلاه‌برداری رایانه‌ای – تهدید ...
بهزاد مصری به جرم هک کردن HBO و لو دادن فیلمنامه بازی تاج و تخت متهم ...
مقامات فدرال به‌تازگی فردی ایرانی به نام بهزاد مصری را به اتهام دست‌داشتن در حمله‌ی هکری امسال به شبکه‌ی اچ‌بی‌اُ بازداشت کرده‌اند. به گفته‌ی مقامات امنیتی، مصری به سیستم کامپیوتری این شبکه‌ی بزرگ نفوذ کرده و فیلمنامه قسمت‌هایی از سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) را به‌همراه چند سریال دیگر که هنوز ...
بهزاد مصری | بیوگرافی بهزاد مصری معروف به سکوت وحشت | اینستاگرام ...
بیوگرافی بهزاد مصری , بهزاد مصری behzad mesri , بهزاد مصری هکر ایرانی , عکس بهزاد مصری , هکر ایرانی HBO , هکر ایرانی اچ بی او , هکر ایرانی بازی تاج و تخت.
بیوگرافی بهزاد مصری هکر بازی تاج و تخت - دلنا
اگر به دنبال آشنایی با بهزاد مصری هکر ارتش ایران هستید به شما پیشنهاد میکنیم به پست بیوگرافی بهزاد مصری هکر بازی تاج و تخت بروید,هکر ایرانی,بهزاد مصری کیست.
اف‌بی‌آی عکس «بهزاد مصری، هکر ایرانی» شبکه اچ‌بی‌او را منتشر کرد‎
بهزاد مصری کیست؟ + behzad mesri + بیوگرافی بهزاد مصری | موج باز
بهزاد مصری کیست؟ بهزاد مصری ایرانی است که امروز رسما از سوی دادستانی فدرال امریکا به هک شبکه “اچ بی او” (HBO) و سرقت اطلاعات با هدف باجگیری از این شرکت متهم شد. بهزاد مصری متولد ۴ شهریور ۱۳۶۷، ۲۹ سال سن دارد. آمریکا بهزاد مصری را به هک کردن بازی محبوب “تاج و تخت” (Game of Thrones) متهم کرد.
بهزاد مصری هکر ایرانی بازی تاج و تخت + بیوگرافی - نی ...
 اینکه بهزاد مصری به سایت پخش کننده این فیلم حمله کرده است و آن را هک نموده می تواند دلایل سیاسی داشته باشد تا شخصی. وبگاه وزارت دادگستری آمریکا امروز ۲۹ آبان ۹۶ در بیانیه ای با متهم کردن یک ایرانی به نام behzad mesri «بهزاد مصری» به هک کردن شبکه رایانه‌ ای شرکت سازنده سریال «بازی تاج و تخت» و سرقت ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">