بیماری انرژی خورشیدی کودکان پاکستانی+عکس

این دو کودک پاکستانی که با یکدیگر برادر هستند به محض غروب خورشید، دچار فلج کامل می شوند اما پس از طلوع، تمام عوارض و نشانه های بیماری آنها برطرف می شود.

به گزارش اختصاصی ویترینو به نقل از العالم؛ این دو کودک که برادر هستند به محض غروب خورشید، دچار فلج کامل می شوند اما پس از طلوع، تمام عوارض و نشانه های بیماری آنها برطرف می شود.

این دو کودک که عبدالرشید (9 ساله) و شعیب (13 ساله) نام دارند، به کودکان انرژی خورشیدی معروف شده اند زیرا در طول روز، فعالیت طبیعی دارند اما به محض غروب خورشید، دچار فلج کامل شده و اشتهای خود را به طور کامل از دست می دهند.

پزشکان پاکستانی در بیمارستانهای اسلام آباد، به دنبال یک توجیه علمی برای بیماری نادر دو کودک هستند،پزشکان برای شناسایی علل بیماری شبانه این دو کودک به طور منظم از آنها آزمایش خون می گیرند و برخی محققان نیز سرگرم بررسی نمونه هایی از خاک و هوای منزل آنها هستند. با توجه به ضعف امکانات مالی خانواده این کودکان که در شهر کویته بلوچستان در جنوب غرب کشور سکونت دارند، دولت هم هزینه این روند درمان و تحقیقات را بر عهده گرفته است.

عوارض این بیماری در اولین سال تولد این دو برادر بروز کرد. پدر و مادر این خانواده می گویند که ظرف دوازده سال گذشته هر درمانی را که به خاطرشان رسیده امتحان کرده اند اما نتیجه ای نگرفته اند.

پزشکان درباره این بیماری نادر عقیده دارند:اختلالات ژنتیکی را عامل "فلج شبانه" این دو برادر می دانند و می گویند که این پدیده در دنیای پزشکی، ناشناخته است.

تصاویر این دو کودک در هنگام غروب و طلوع خورشید.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">