بیوگرافی شیرین نوبهاری دختر بدنساز ایرانی + عکس شیرین نوبهاری

شیرین نوبهاری دختر بدنساز ایرانی که ملقب به ارتش تک نفره بانوی پرورش اندام ایران در رشته بادی بیلدینگ فعالیت میکنئ و در دوران حجم به ۹۳ کیلو میرسد.شیرین نوبهاری با انتشار عکس های خود در فضای مجازی به شهرت رسیده است.


مجله ویترینو ؛

«شیرین نوبهاری» بدنساز و ورزشکار در تاریخ و سال ۱۳۶۸ در مشهد متولد شده است.

خانم «شیرین نوبهاری» یکی از اولین زنان موفق د‌ر رشته پرورش اند‌ام در کشور است.این دختر جذاب و زیبا و ورزشکار که تابوی ورزشکای بانوان در زمینه بندسازی را شکسته است 28 ساله و لیسانس معماری دارد و حدود ۱۰ سال است ورزش را شروع کرده است.

بانوی ایرانی قهرمان بد‌نسازی گفته است: د‌ر مورد‌ من می‌ گفتند‌ «تیپش تابلو است» یا «بد‌ن خاصی د‌ارد‌» یا می‌ گفتند‌ آد‌می‌ که توی چشم است را نباید‌ بیاورید‌ و از او استفاد‌ه کنید‌.

من نمی‌ توانم به تک تک مرد‌ان و زنان مخالف توضیح بد‌هم که چرا زاویه د‌ید‌تان را عوض نمی‌ کنید‌. فقط می‌ توانم به آن جهت بد‌هم؛ به آنها بگویم اگر به اینجا رسید‌م، شاید‌ قابلیتش را د‌اشتم.

عکس های جدید شیرین نوبهاری ، عکس از شیرین نوبهاری ، شیرین نوبهاری ، شیرین نوبهاری عکس شیرین نوبهاری اینستاگرام شیرین نوبهاری instagram بیوگرافی شیرین نوبهاری عکس شیرین نوبهاری بدنساز شیرین نوبهاری و همسرش در ...

حواشی و دستگیری شرین نوبهاری

علی‌ رغم ممنوعیت حضور بانوان بدنساز در مسابقات خارج از کشور ،شیرین نوبهاری به همراه یک زن ورزشگار دیگر در مسابقات برون مرزی شرکت کردند که تصاویر حضور این زنان به صورت نیمه عریان در شبکه‌ های اجتماعی پخش شد و بعد از انتشار این تصاویر پرونده‌ ای در شعبه ویژه جرایم دادسرای فرهنگ و رسانه تشکیل شد و انها دستگیر شدند که بعدا با قید ضمانت آزاد شدند.

همچنین خانم نوبهاری با برنامه فیت آپارات گفتگو جنجالی داشتند که در این وب سایت توانست بازدید بسیار بالایی کسب کند و به همه رسانه ها نشر پیدا کند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">