بیوگرافی مخترع بازی نهنگ آبی “فیلیپ بودکین” +عکس

بیوگرافی مخترع بازی نهنگ آبی “فیلیپ بودکین” و عکس کسی که بازی نهنگ آبی را برنامه نویسی کرده است را بشناسید.

مجله ویترینو

مخترع بازی نهنگ آبی پسری جوان به اسم فیلیپ بودکین است که در رشته روانشناسی تحصیل میکرده و از دانشگاه اخراج شده است..

وی در مصاحبه ای اعلام کرده که این بازی را با هدف نابودی افراد
بی مصرف و بی فایده و بی ارزش در جامعه طرح ریزی کرده است .

او با خبرنگاری cnn گفته است که هدف من از برنامه نویسی
این بازی از بین رفتن افرادی است که برای جامعه مفید نیستند.

برنامه نویس بازی نهنگ آبی

این بازی اینترنتی قربانیان زیادی گرفته و در بین جوانان رواج پیدا کرده است .

بازی نهنگ آبی ۵۰ مرحله دارد که در هر مرحله باید کارهایی خشن
را انجام داد تا به مرحله بعدی راه پیدا کنی.

در نهایت و در پایان بازی شخص باید خودکشی کند.

بازی اینترنتی نهنگ آبی در سال ۲۰۱۳ در روسیه طراحی و شروع به کار کرد و اولین مورد خودکشی در سال ۲۰۱۵ اتفاق افتاد.

این بازی همینک در سراسر اروپا قربانی میگیرد و در هر ماه دو نفر در جهان خودکشی میکنند.

فیلیپ بودکین برنامه نویس این بازی که اکنون فقط ۲۴ سال
سن دارد توسط پلیس روسیه بازداشت شده است ولی به دلیل
اینکه او در کشته شدن افرادی که خودکشی کرده اند دخالتی
نداشته آزاده شده ولی حق خروج از کشور را ندارد و تحت نظر قرار گرفته است.

او میگوید زمانی که در دانشگاه بودم استاد من را به خاطر
دختری که با او در ارتباط بودم تهدید میکرد که با آن دختر قطع
ارتباط کنم و بعد از اینکه از دانشگاه اخراج شدم فهمیدم که استادم
با دوست دخترم رابطه داشته است و تلاش کردم این بازی را بسازم
و آن را در اختیار فرزند استادم قرار بدهم و همین کار را هم کردم و بعد
از ۶۰ روز فرزند استادم که ۱۴ سال سن داشت خود را روی ریل قطار انداخت و خودکشی کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">