بیوگرافی مهدی قائدی + عکس های اینستاگرام مهدی قائدی Mehdi Ghaedi

مهدی قائدی , اینستاگرام مهدی قائدی , بیوگرافی مهدی قائدی , مهدی قائدی ویکی پدیا , عکس های اینستاگرام مهدی قائدی بیوگرافی مهدی قائدیمهدی قائدی بیوگرافی مهدی قائدی بیوگرافی اینستاگرام مهدی قائدی مهدی قائدی instagram پیج اینستاگرام مهدی قائدی

بیوگرافی مهدی قائدی ، مهدی قائدی (متولد 14 آذر 1377 – بوشهر)، بازیکن فوتبال اهل ایران است.مهدی قائدی پدیده فصلِ لیگ دسته اول: کسب عنوان بهترین بازیکن برای عملکردی موفق در تیم ایرانجوان بوشهر می باشد.

مجله ویترینو ؛

مهدی قائدی فوتبال خود را از تیم‌های پایه باشگاه ایرانجوان بوشهر آغاز کرد و توانست در فصل 96-1395 به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کند. وی در نخستین فصل بازی خود توانست 10 گل برای تیمش بزند و عنوان پدیده لیگ یک را نیز در آن سال کسب کرد.

مهدی قائدی (متولد 14 آذر 1377 – در شهر بوشهر است ) وی بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست وینگر برای باشگاه فوتبال استقلال تهران با شماره 16 درلیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

مهدی قائدی پس‌از درخشش وی در لیگ یک، استقلال و پرسپولیس برای جذب وی دست به‌کار شدند و او در نهایت با قراردادی 5 ساله در 17 تیر 1396 به استقلال پیوست.

وی نخستین بازی رسمی خود برای این تیم را در 13 مرداد 1396 در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران 97-1396 مقابل استقلال خوزستان انجام داد.

وی در این بازی در دقیقه 64 به‌جای امید نورافکن وارد زمین شد و با حرکات تکنیکی خود، نمایش درخشانی از خود نشان داد مهدی قائدی در تاریخ 22 مهرماه 1396 به دلیل آنچه که بی‌احترامی به پیراهن تیم استقلال عنوان شد، از سوی سرمربی تیم اخراج شد او هنگامی که با دمپایی در تمرین استقلال حاضر شده بود ، از تمرین منع شد و مدتی بعد عبدللهی (سرپرست استقلال) اعلام کرد که قائدی برای تنبیه با تیم امید تمرین می‌کند.

آدرس اینستاگرام مهدی قائدی

https://www.instagram.com/mehdighaedii_official



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">