بیوگرافی ناصر هاشمی بازیگر تبریزی سریال آنام + زندگی شخصی و هنری

ناصر هاشمی تبریز ناصر هاشمی متولد 1341 در تبریز، بازیگر است وی در سال 96 با جمعی از هنرمندان بنام آذربایجانی در سریال آنام بکارگردانی جواد افشار بازی کرده است، این اولین کار حرفه ای ناصر هاشمی برای شبکه ملی می باشد.

مجله ویترینو ؛

ناصر هاشمی متولد 1341 در تبریز، بازیگر است

بچه باغمیشه و عباسی است، در بیمارستان ارتش که الزهرای فعلی است به دنیا آمده و تمام عمرش را در تبریز کار کرده است، بجز بازیگری در کسوت مجری هم فعالیت کرده است

فعالیت خود را از سال 1358 در چهارم دبیرستان با عضویت در گروه تئاتر سپاه شروع کرد در دومین کار نمایشی خود در جشنواره تئاتر کشوری بزرگداشت هفدهم شهریور تبریز بازیگر ممتاز کشوری شد

رد پای مادر، گروه بیست و تعداد زیادی نمایش های رادیویی کارهایی است که نوشته ام. ولی اکنون نمی نویسم، چندین سال هم در رادیو فعالیت داشم

نزدیک به ۲۰۰ قسمت درباره آقای فراموشی کارکرده ایم

چند امتیاز مثبت داشت آن نقش، یکی از ویژگی های مثبت اینکه کار کاملا بین مردم جا افتاده بود و از طرف دیگر متن خوبی داشت و زمان پخش و تکرار بلند مدت این سریال باعث شد تا کاملا در بین مردم شناخته شده و مردم با نقش ارتباط برقرار کنند

سه بار در شبکه استانی با سه تهیه کننده مختلف در برنامه “گئجه لر” مجری گری کردم، موفق بودن را باید تماشاگران نظر بدهند ولی بازخورد مردم را مثبت دیدم

در کارهای جدی موفق هستم و علاقه نیز دارم، اما کار طنز را بیشتر برای خواسته ملت و مردم کار می کنم، تماشاگر هم در چنین اوضاع سخت اقتصادی و اجتماعی و … دوست دارد آخر شب که به منزل می رسد، در خانه نیم ساعت حداقل تفریح کرده و بخندد

من کار آقای رنجی پور را خیلی دوست دارم، چندین بار هم به خودش گفته ام

من هر سه فرزند خود را وارد هنر کردم ولی دوام نیاوردند

سعید در سریال کوچه همت بازی کرده، سینا (فوتبالیست) در ترنم زندگی بازی کرده ولی خودشان بعدها ورزش را انتخاب کرده و من نیز تشویق کرده ام

اکنون مفید ترین کاری که انجام می دهم در خانه گیم بازی می کنم، برخی اوقات ظرف می شویم، کار سنگینی انجام نمی دهم

در سال 96 با جمعی از هنرمندان بنام آذربایجانی در سریال آنام بکارگردانی جواد افشار بازی کرده است، این اولین کار حرفه ای ناصر هاشمی برای شبکه ملی می باشد

عکس و بیوگرافی ناصر هاشمی آذربایجان |


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">