بیوگرافی گلشیفته فراهانی | عکس های اینستاگرام گلشیفته فراهانی

بیوگرافی گلشیفته فراهانی | عکس های اینستاگرام گلشیفته فراهانی Golshifteh Farahani
بیوگرافی گلشیفته فراهانی ، گلشیفته فراهانی با نام شناسنامه‌ای «رهاورد فراهانی» (متولد 19 تیر 1362 در تهران) است.

مجله ویترینو ؛

 گلشیفته فراهانی 19 تیر 1362 در تهران و در خانواده ای هنرمند متولد شده و فرزند بهزاد فراهانی می باشد.خواهر بزرگ گلشیفته فراهانی (شقایق ‏فراهانی) همانند پدر خود بازیگر است.

آدرس اینستاگرام گلشیفته فراهانی

http://www.instagram.com/golfarahani

آدرس منزل و محل سکونت گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی هم‌اکنون ساکن فرانسه است.

اسم ‏گلشیفته در شناسنامه “رهاورد” ثبت شده، این بدان دلیل است که نام گلشیفته از سوی ثبت احوال در آن زمان مناسب ‏تشخیص داده نشده بود. در خانه و میان دوستان گلی صدایش می کنند، اما وی با نام گلشیفته در ایران شناخته شد. ‏

 پنج ساله بود که آموزش موسیقی و پیانو را آغاز کرد.

 اینستاگرام گلشیفته فراهانی , گلشیفته فراهانی ویکی پدیا

گلشیفته فراهانی برای اولین بار در 14 سالگی برای بازی در نقش “میم” در فیلم درخت گلابی ساخته داریوش ‏مهرجویی به بازی گرفته شد.

گلشیفته به خاطر بازی در همان فیلم یعنی درخت گلابی توانست جایزه بهترین بازیگر نقش زن در بخش بین الملل ‏شانزدهمین جشنواره فیلم فجر (سال 76) را از آن خود کند. جایزه ای که سرنوشت وی را به کلی تحت تاثیر قرار داد ‏آنچنان که خود گفته به عنوان دستمزد تنها یک ضبط صوت به وی هدیه داده شد.

گلشفیته فراهانی به زبان های انگلیسی و فرانسه آشناست.

همسر گلشیفته فراهانی

وی در سال 82 در جریان فیلم بابا عزیز با همسر آینده اش آشنا شد. امین محمد مهدوی که جزو عوامل این فیلم ‏محسوب می شد به عنوان مترجم در کنار دیگر عوامل حضور داشت و آنها در همان سال 82 با یکدیگر ازدواج کردند و پس از مدتی از یکدیگر جدا شدند.

آدرس منزل و محل سکونت گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی هم‌اکنون ساکن فرانسه است.

برهنه‌شدن گلشیفته فراهانی

گل‌شیفته، نخستین‌بار در برابر دوربین ژان موندینو، عکاس سرشناس فرانسوی و برای مجله مادام فیگارو نیمه‌برهنه شد و باعث به وجود آمدن جنجالی بسیار بزرگ برای خود و خانواده اش شد.

خزوج گلشیفته فراهانی از ایران

در مرداد سال ۱۳۸۷ گلشیفته فراهانی به دنبال ایفای نقش وی در فیلم مجموعه دروغ‌ها , ایران را برای همیشه ترک کرده و به خارج عزیمت کرد.

وی در تیزر فیلم مجموعه دروغ‌ها در کنار لئوناردو دی‌کاپریو بدون حجاب و نیمه برهنه ظاهر شده بود.

گلشیفته فراهانی عکس جدید برهنه , عکس های گلشیفته فراهانی گلشیفته فراهانی برهنه بدون سانسور


گلشیفته فراهانی ,بیوگرافی گلشیفته فراهانی , امین مهدوی همسر گلشیفته فراهانی , دانلود فیلم های گلشیفته فراهانی در خارج از کشور , کریس همسر گلشیفته فراهانی , گلشیفته فراهانی ازدواج , گلشیفته فراهانی برهنه بدون سانسور , اینستاگرام گلشیفته فراهانی اینستاگرام گلشیفته فراهانی ویکی پدیاعکس های گلشیفته فراهانی گلشیفته فراهانی برهنه بدون سانسور گلشیفته فراهانی عکس جدید برهنه , biography golshifteh farahani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">