تبریک ترامپ برای ماه رمضان 6 خرداد + پیام رمضانی ترامپ برای مسلمانان

«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در بیانیه ای ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رمضان به مسلمانان جهان، خواستار استفاده از این فرصت برای پایان دادن به خشونت شد.
اخبار سیاسی،اخبار روز،اخبار داغ،اخبار روز،آخرین اخبار انتخایات آمریکا،ترامپ،دونالد ترامپ،آمریکا
ویترینو ؛ «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری ایالات متحده در بیانیه ای که در تارنمای رسمی کاخ سفید منتشر شد: خطاب به همه مسلمان جهان، فرا رسیدن این ماه را از طرف مردم آمریکا به آنان تبریک گفت. ترامپ که خواستار منع ورود مسلمانان به آمریکا شده است، گفت: در این ماه مسلمانان آمریکا و سراسر جهان از سنت های نیکوکاری و مراقبه الهام می گیرند که این مساله سبب تقویت جامعه های ماست. 
در این ماه مسلمانان آمریکا و سراسر جهان از سنت های نیکوکاری و مراقبه الهام می گیرند که این مساله سبب تقویت جامعه های ماست.
وی که پیش از این مسلمانان را «اسب تروآیی» معرفی کرده بود که پر از پناهجویانی است که می خواهند به آمریکا بیایند و آمریکایی های بی گناه را بکشند، افزود: نفی خشونت، پیگیری صلح و کمک به نیازمندانی که از فقر و جنگ رنج می برند وظیفه مشترک ماست و ماه رمضان آگاهی از این وظیفه را تقویت می کند.
رئیس جمهوری آمریکا در این بیانیه گفت: بیایید در این ماه رمضان مصمم باشیم که از هیچ اقدامی دریغ نکنیم تا نسل های آینده ما از تازیانه تروریسم رها شوند و بتوانند در صلح و آرامش عبادت کنند.  بیانیه ترامپ افزود: بهترین آرزوها را برای مسلمانان در همه جای جهان دارم که مشغول انجام سنت های نیکوکاری، روزه داری و عبادت در این ماه هستند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">