تصاویر مرگ غم انگیز این خرس قطبی خشم کاربران را برانگیخت!!/"غمگین ترین" خرس قطبی جهان

کاربران بر این اعتقادند که دستان آرژانتین به خون آرتور، تنها خرس قطبی که در این کشور وجود داشت، آلوده است.

گزارش ویترینوبه نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ یک خرس قطبی سی ساله مشهور به "غمگین ترین" خرس قطبی جهان دوسال پس از اینکه یک درخواست جهانی با بیش از 500 امضا خواستار رهایی او از آرژانتین بودند، در باغ وحش مندوزو در غرب آرژانتین از دنیا رفت.
براساس این دادخواست که دوسال پیش امضا شد، بسیاری خواستار جابه جایی این خرس به کانادا بودند تا این حیوان را از گرمای سوزان 40 درجه آمریکای جنوبی دور کرده و به مکانی با آب و هوای مناسب تر منتقل کنند، ولی دکتر باغ وحش با این درخواست موافقت نکرد و اعتقاد داشت که این خرس برای جا به جا شدن پیر شده است.
آرتورو تنها خرس قطبی آرژانتین بود و علائم افسردگی در این حیوان وجود داشت. این افسردگی از زمانی در آرتورو پیدا شد که جفتش پلوسا بر اثر سرطان در سال 2012 مرد. به گفته کارشناسان حیوانات و بازدیدکنندگان باغ وحش، این حیوان بر اثر دمای بالا و شرایط روحی بدی که داشت همیشه در محفظه سنگی بتنی اش بسیار بی حوصله و کلافه قدم می زد و حرکاتی غیر عادی از خودش نشان می داد.
دمای این باغ وحش در تابستان به 104 درجه فارانهایت می رسید و تنها چیزی که برای آرتورو وجود داشت یک استخر کم عمق با عمق کمتر از یک متر بود.
مرگ این خرس بسیاری از دوست داران طبیعت و محافظان حقوق حیوانات را ناراحت کرد و منجر به خشم بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی شد. کاربران بر این اعتقادند که دستان آرژانتین به خون آرتورو آلوده است.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">