تمجید اسطوره بارسلونا از سطح فوتبال آسیا/ ژاوی: تیمهای ایرانی ریشه دار و توانمند هستند

ژاوی هرناندز، هافبک اسطوره ای فوتبال اسپانیا پس از اولین فصل حضورش در السد قطر در مورد سطح فوتبال در آسیا صحبت کرد و به تمجید از تیمهای ایرانی پرداخت.


ژاوی در پاسخ به این سوال که تیمش چقدر شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد گفت:"چرا نتوانیم لیگ قهرمانان آسیا را با السد در آینده فتح کنیم؟ مشکل است. تیمهای چینی، ژاپنی، ایرانی، عربستانی و اماراتی تیمهای ریشه داری هستند که از نظر قوای اقتصادی هم سطح بالایی دارند اما چرا السد نتواند قهرمان شود؟

"وی در مورد فینال لیگ قهرمانان هم صحبت کرد:"اتلتیکو به واسطه تلاشی که انجام می دهد لیاقتش را دارد. سبک اتلتیکو سبک محبوب من نیست چرا که ترجیح می دهند دفاع کنند و ضدحمله بزنند. فوتبال همیشه فرصت دوباره را در اختیار تیمها قرار می دهد و حالا نوبت اتلتیکوست که برخلاف فینال لیسبون قهرمان شود و انتقام  بگیرد."


ژاوی در آکادمی اسپایر قطر اولین گامهای خود را برای آغاز مربیگری بر می دارد. وی در ادامه گفت:" از تلاش برای کسب جامها خسته نمی شوم. من ذاتا به تلاش ادامه می دهم و بردن را دوست دارم. خوش شانس بودم که سالها در بارسلونا حضور داشتم و جامهای زیادی کسب کردم. در تیم ملی اسپانیا هم با یکی از بهترین نسل ها هم دوره بودم. افتخارات بزرگی نصیبم شد و تلاش می کنم تجربیاتم را در قطر به اشتراک بگذارم."

منبع: نود



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">