توهین جنجالی و زشت سوشا مکانی به عادل فردوسی پور 18 بهمن 96 + عکس

توهین جنجالی و زشت سوشا مکانی به عادل فردوسی پور 18 بهمن 96

ماجرای توهین سوشا مکانی به عادل فردوسی پور و برنامه نود سوشا مکانى دروازه بان صنعت نفت آبادان و گلر پیشین پرسپولیس در پستی اینستاگرامى به حمایت از على کریمى و انتشار متنی عجیب پرداخته که در ادامه مشاهده می کنید. شاید باید منتظر واکنشی جدید از فردوسی پور باشیم.

مجله ویترینو

برنامه ۹۰ دوشنبه شب با ساعاتی تاخیر نسبت به هفته های پیش از شبکه سه سیما پخش شد.یکی از آیتم های برنامه شب گذشته پخش صحبت های کنفرانس خبری علی کریمی بعد از تساوی مقابل استقلال خوزستان بود که کریمی بعد از انتقادهای تند به برنامه ۹۰ لوگوی این برنامه را از روی میز کنفرانس خبری پرت کرد.

فردوسی پور بعد از پخش این آیتم گفت چون کریمی به فقط به من توهین نکرده و به لوگوی برنامه و طرفداران بیشمارش توهین کرده از این موضوع نمی گذرم.

مجری برنامه ۹۰ همچنین ادامه داد:

نقدهای کریمی بی انصافی است و او حق ندارد به این برنامه و هوادارانش توهین کند.

حالا سوشا مکانى دروازه بان صنعت نفت آبادان و گلر پیشین پرسپولیس در پستی اینستاگرامى به حمایت از على کریمى و انتشار متنی عجیب پرداخته که در ادامه مشاهده می کنید. شاید باید منتظر واکنشی جدید از فردوسی پور باشیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">