حرکت نژادپرستانه آقای مجری در آنتن زنده شبکه // همه چیز درباره برنامه نود و عادل فردوسی پور

بسیاری از کاربران فضای مجازی در صفحات شخصی خود به انتقاد از فردوسی‌پور پرداختند.
عادل فردوسی پور،فردوسی پور،خرافات، دردسر جدید برای عادل فردوسی پور ساخت،خرافات و عادل فردوسی پور،اخبار ورزشی،عکس از عادل فردوسی پور،حواشی جنجالی و جدی عادل با پرسپولیس
گزارش ویترینو ؛ سایت فردا نیوز در بررسی اتفاقات فرهنگی هفته گذشته نوشت : عادل فردوسی‌پور گزارشگر فوتبال و مجری برنامه نود که در سال گذشته به واسطه برخی از اتفاقات درگیر حواشی بسیاری شده بود، امسال و در اولین برنامه خود در سال جدید یک بار دیگر خبرساز شد؛ البته این بار مثل همیشه نتوانست با گرفتن ژست قهرمان‌ها خود را در دل کاربران فضای مجازی جا کند تا این بار سیلی از اعتراضات به حرکت زشت و نژادپرستانه او در آنتن زنده تلویزیون روانه شود.

این برنامه که با حضور «گادوین منشا» فوتبالیست نیجریایی باشگاه پیکان به روی آنتن زنده شبکه سه سیما رفت، در بخشی خود گفت‌وگویی با این بازیکن سیاه‌پوست داشت که در آن، عادل فردوسی‌پور به شوخی با ظاهر و رنگ پوست این بازیکن پرداخت و به کنایه گفت که در کشور ما هم برخی سعی می‌کنند تا خود را برنزه کنند و بعد از بازیکن سیاهپوست پرسید آیا از رنگ پوستش راضی است یا نه!

پس از این برنامه بود که بسیاری از کاربران فضای مجازی در صفحات شخصی خود به انتقاد از فردوسی‌پور پرداختند. این کاربران با انتقاد از شوخی مجری برنامه «90» با رنگ پوست یک سیاهپوست آن را یک شوخی مبتذل و نژادپرستانه دانستند که باید با آن برخورد شود. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">