خرید بلیط کنسرت بهنام بانی در تهران 7 و 8 بهمن 96 | خرید بلیط کنسرت

کنسرت بهنام بانی 7 و 8 بهمن 1396 در تهران سالن میلاد نمایشگاه بین المللی

خرید بلیط کنسرت بهنام بانی در تهران که بهنام بانی خواننده موفق و پرطرفدار قرار است در تاریخ 7 و 8 بهمن 96 در تهران ,  کنسرت جدید  خود را به روی صحنه ببرند.در ادامه جزئیات این کنسرت را برای شما عزیزان قرار داده ایم با ما همراه باشید.

مجله ویترینو ؛

کنسـرت بهنام بانی در تهران 7 و 8  بهمن ماه 1396

بهنام بانی خواننده خوش ذوق و پرطرفدار کشورمان قرار است به همراه ارکسترش اجرای جدید خود در شهر تهران را به روی صحنه ببرند و برای مردم شهر تهران شبی عاشقانه و خاطره ساز بسازند.

این کنسرت به همت موسسه فرهنگی و هنری آوای فروهر در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران در شامگاه شنبه و یکشنبه هفتم و هشتم بهمن 96 برگزار میشود.

کنسرت بهنام بانی

خواننده: بهنام بانی


سالن اجرا:

سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران


تاریخ اجرا:

روز شنبه و یک شنبه , 7 و 8 بهمن ماه 1396


ساعت اجرا:


18:00,21:00

سانس اول: ساعت 18:00
سانس دوم: ساعت 21:00


قیمت :


از 45,000 تومان تا 145,000 تومان


کنســرت بـزرگ بهنام بانی



شروع بلیط فروشی از تاریخ 20 دی ماه از سایت iranconcert.com که علاقه مندان جهت تهیه و حضور در کنسرت بزرگ بهنام بانی در تهران به این سایت مراجعه فرمایند.


خرید اینترنتی بلیت کنسرت بهنام بانی : www.iranconcert.com




از کاربران عزیز و فهیم خواهشمندیم نظرات خود درباره شرایط و امکانات مکان و نحوه برگزاری کنسرت در شهر تهران را با ما در میان بگذارید.

آیا از برگزاری کنسرت در سالن های فعلی تهران رضایت دارید , لطفا انتقادات و پیشنهادات گرانقدر خود را با ما در میان بگذارید.




برچشب ها ؛ کنسرت بهنام بانی تهران , خرید بلیط بهنام بانی تهران  , خرید بلیط کنسرت بهنام بانی در تهران  | خرید بلیط کنسرت , لیست کنسرت های تهران کنسرت بهنام بانی در تهران  بلیط کنسرت بهنام بانی در تهران   کنسرت تهران بهنام بانی زمان کنسرت بهنام بانی در تهران  کنسرت بهنام بانی در تهران   سالن میلاد نمایشگاه کنسرت بهنام بانی در تهران سالن نمایشگاه بین المللی تهران کنسرت بهنام بانی, کنسرت بهنام بانی در تهران, ایران کنسرت, iranconcert, خرید بلیط کنسرت بهنام بانی تهران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">