خرید بلیط کنسرت رحیم شهریاری 12 اسفند 96 در تبریز تالار هتل کایا

کنسرت حیم شهریاری 12 اسفند 96 در تبریز سالن هتل کایا قیمت بلیط : 30000 - 120000 سایت خرید بلیط : www.ebilit.com در ادامه با ما همراه باشید.

خرید بلیط کنسرت رحیم شهریاری در تبریز اسفند 96  که قرار است رحیم شهریاری در 12 اسفند 96 در تبریز شهر اولین ها , کنسرت خود در این شهر را در تاریخ 12 اسفند 96 به روی صحنه ببرد.در ادامه جزئیات این کنسرت را برای شما عزیزان قرار داده ایم با ما همراه باشید.

مجله ویترینو ؛

کنسـرت رحیم شهریاری در تبریز 12 اسفند 96

رحیم شهریاری و گروه آراز قرار است اجرای آذربایجانی و شاد خود در شهر تبریز را به روی صحنه ببرند و برای مردم شهر تبریز و آذری زبان ها شبی عاشقانه و خاطره ساز بسازند.

این کنسرت در تالار مجلل هتل کایا لاله پارک وقع در شهرک باغمیشه میدان شهید فهمیده در شب 12 اسفند 1396 برگزار و طنین انداز خواهد شد.

سالن اجرا:

هتل کایا (لاله پارک)

تاریخ اجرا:

روز شنبه , ۱۲ دی ۱۳۹۶

ساعت اجرا:

18:00,21:00

سانس اول: ساعت 18:00
سانس دوم: ساعت 21:00

قیمت :


از 30,000 تومان تا 120,000 تومان

کنســرت بـزرگ رحیم شهریاری

برای اولین بار در شهر اولین ها / تبـریـز به روی صحنه خواهند رفت

شروع بلیط فروشی از تاریخ 12 بهمن ماه از سایت ebilit.com که علاقه مندان جهت تهیه و حضور در کنسرت بزرگ ماکان بند در تبریز به این سایت مراجعه فرمایند.



از کاربران عزیز و فهیم خواهشمندیم نظرات خود درباره شرایط و امکانات برگزاری کنسرت در شهر تبریز و مکان و نحوه برگزاری در شهر خودتان را با کا در میان بگذارید..
آیا از برگزاری کنسرت در سالن های فعلی تبریز رضایت دارید , لطفا انتقادات و پیشنهادات گرانقدر خود را با ما درمیان بگذارید.

برچسب ها ؛ کنسرت رحیم شهریاری تبریز اسفند 96, خرید بلیط رحیم شهریاری تبریز اسفند 96 , خرید بلیط کنسرت رحیم شهریاری در تبریز  96 | خرید بلیط کنسرت , لیست کنسرت های تبریز  کنسرترحیم شهریاری  در تبریز بلیط کنسرترحیم شهریاری در تبریز  کنسرت تبریز رحیم شهریاری زمان کنسرت رحیم شهریاری در تبریز کنسرت رحیم شهریاری در تبریز  تالار هتل کایا تبریز کنسرت رحیم شهریاری در تبریز  تالار هتل کایا لاله پارک تبریز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">