خلق یک پوستر آتش شیطانی در فتوشاپ

 

خلق یک پوستر آتش شیطانی در فتوشاپ

                                     چ

در این تمرین با خلق یک آتش شیطانی ، لایه بندی ها و ایجاد جلوه های ویژه را با یکدیگر کار خواهیم کرد و از فیلترهای هوشمند نیز برای زیبا سازی پوستر استفاده خواهیم کرد.

در این تمرین با خلق یک آتش شیطانی ، لایه بندی ها و ایجاد جلوه های ویژه را با یکدیگر کار خواهیم کرد و از فیلترهای هوشمند نیز برای زیبا سازی پوستر استفاده خواهیم کرد.تکنیک های بسیار خوبی را برای طراحی یک پوستر سورئال و غیر واقعی بکار می بریم که مطمئنا برای شما جذاب خواهد بود .در طراحی این پوستر با صرفِ زمان بسیار کمی به نتیجه ای بسیار زیبا خواهیم رسید و این یکی از خصوصیاتِ بسیار خوبِ این تمرین می باشد.

توضیحاتِ متنیِ این تمرین یک فایل Html می باشد که برای اجرا و دیدنِ آن نیاز به هیچ نرم افزاری نیست و می توانید با  انواعِ مرورگرها نظیرِ گوگل کروم و یا موزیلا فایر فاکس و حتی مرورگرِ اینترنت اکسپلوررآن را به راحتی با فونتی خوانا ببینید.

این تمرین یکی از تمرین های پرمیوم آقای آندری اُپرینسا (Andrei Oprinca )است که به صورت رایگان برای شما ترجمه و آماده کرده ایم که می توانید این تمرینِ ویژه را هم اکنون از بخش دانلود ، دریافت نمایید.

لینک دانلود

منبع: باب آرت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">